Anot Jūrinio miesto simbolio burlaivio „Meridianas“ paramos fondo direktoriaus Artūro Žičkaus, komisijai pristačiusio artimiausius planus, laivą planuojama suremontuoti taip, kad jis liktų toliau stovėti prie krantinės, o geriausiu atveju – vėl galėtų plaukioti. Tai priklausys nuo finansinių galimybių. Jei pavyktų pasiekti ambicingiausią tikslą ir prikelti laivą plaukiojimui, „Meridianas“ būtų vienintelis pasaulyje plaukiojantis tokio dydžio medinis burlaivis. Tačiau, anot fondo direktoriaus, tam, kad „Meridianas“ plauktų, laivui būtinas restauravimas.
Pirmiausia laivas turėtų būti pakeltas į doką, kur jį apžiūrėtų suomių ekspertai. Anot specialistų, tik tada būtų įmanoma nustatyti preliminarią rekonstrukcijos kainą.
Klaipėdos miesto tarybos Jūrinių ir vidaus vandenų reikalų komisija artimiausiu metu ketina kreiptis į miesto tarybą ir prašyti, kad ši svarstytų būdus, kaip miestas galėtų prisidėti prie burlaivio išsaugojimo. Taip pat ketinama inicijuoti laivo statuso pakeitimą išregistruojant jį iš Vidaus vandenų laivų registro ir įrašant į Lietuvos jūrinių laivų registrą. Esą taip atsirastų daugiau galimybių gauti Europos Sąjungos fondų paramą.
Istorinis burlaivis
Burlaivis „Meridianas“ pastatytas 1948 metais Suomijoje, Turku laivų statykloje. Tai vienas iš 15 panašaus dydžio laivų, kuriuos suomiai kaip kontribuciją po Antrojo pasaulinio karo pastatė Tarybų Sąjungai. Šiuo metu yra išlikę tik keli iš jų. Klaipėdos jūreivystės mokykla kaip mokomąjį burlaivį „Meridianą“ nustojo naudoti 1967 metais. 1969-aisiais jis atplaukė į Danės upę, buvo pertvarkytas, jame ėmė veikti restoranas.
Vėliau „Meridianas“ buvo remontuotas dar porą kartų – 1985 metais ir 2001-aisiais. Pastarąjį kartą buvo atnaujintas jo interjeras, o medinis korpusas liko be skardos. Laivas priklauso Klaipėdos jūrinio miesto simbolio burlaivio „Meridianas“ paramos fondui.