Pasak „Meridiano“ parplukdymui vadovausiančio kapitono Valdemaro Vizbaro, ateinančias porą dienų prognozuojamas vėjas bus per stiprus ir nepalankios krypties tokiai operacijai. Artimiausia tinkama diena yra penktadienis. Ar prognozė tokia ir išliks, dar bus tikslinamasi ketvirtadienį.
Jei dėl orų niekas nepasikeis, planuojama, kad lapkričio 6 d. „Meridianas“ į Danės upę bus įtemptas apie 10.45-11 val. Maždaug tuo metu būtų pakeltas Pilies tiltas.
Didžiausias iššūkis yra praplaukti Biržos tiltą, mat tarpas tarp paketų tilto dalių yra labai siauras ir reikia labai didelio tikslumo, kad burlaivio vantai nekliūtų už tilto. Stipresnis vėjas šioje vietoje keltų papildomą riziką.
Spalio 20 d. išplukdant „Meridianą“ į doką buvo susidurta su dar viena problema – prie Danės krantinių keliais bortais prišvartuoti laiveliai praktiškai nepaliko vietos vilkikų manevrams. Šį kartą jau yra kreiptasi į krantinių koncesininką, taip pat Danės upės administratorių su prašymu, kad pavojingiausiose vietose prišvartuoti laivai „Meridiano“ tempimo metu trumpam būtų patraukti.
Pasak „Meridiano“ savininko Aloyzo Kuzmarskio pastarosios dvi savaitės bendrovės „Klaipėdos laivų remontas“ doke buvo išnaudotas didžiausią dėmesį ir darbų apimtis koncentruojant į povandeninę laivo dalį. Nuo jos teko nuvalyti storą kriauklių bei vandens augmenijos sluoksnį, nušveisti, kelis kartus nugruntuoti ir nudažyti specialiais dažais, dėl kurių povandeninė dalis tapo nebe žalia, o tamsiai raudona. Kai kuriose vietose prireikė ir virinimo darbų, papildomų darbų atsirado dėl balasto dėžių permontavimo ir kt. Sykiu buvo atnaujinama ir medinė bortų apkala, tačiau tolesnis jos lentų keitimas, dažymas, taip pat kitų medinių paviršių tvarkymas numatytas ir laivui grįžus prie krantinės.
„Padaryta daug svarbių ir reikalingų darbų, kurie prisidės prie tolesnio „Meridiano“ išsaugojimo. Tačiau nebus taip, kad po šio remonto bus galima atsipalaiduoti ir kuriam laikui pamiršti apie laivo priežiūrą, nes tai – nesibaigiantis procesas“, - sako A. Kuzmarskis.