2019 04 04

„Mes ne prieš, bet...“: kaip Gitanas Nausėda iš taikytojo tapo taikiniu

Ketvirtadienį Lietuvoje švietė saulė, nieko rimto nevyko, išskyrus politines rietenas, tad 15min podkasto „Mes ne prieš, bet...“ žurnalistams Raimundui Celencevičiui ir Ginui Dabašinskui vėl teko bėgti nuo įvykių link tų temų, kurios nėra visuotinai matomos.

Aptarę vėl pagerėjusius premjero Sauliaus Skvernelio ir prezidentės Dalios Grybauskaitės santykius (štai kaip gerai veikia susilaikymas nuo bendravimo), vietinės reikšmės skandalingus pirkimus Švietimo, mokslo ir sporto ministerijoje, Vyriausiosios rinkimų komisijos sprendimą, kad prezidentė D.Grybauskaitė net rinkimų dieną gali sakyti ką nori apie rinkimuose dalyvaujančius kandidatus, tos pačios komisijos sprendimą pripažinti kandidatais šešis politikus, bet dar papurtyti Valentino Mazuronio, Mindaugo Puidoko ir Naglio Puteikio surinktus parašus, Lietuvos vežėjus nervinantį Mobilumo paketą, kuriam pritarė Europos Parlamentas, kalbėtojai ilgiau apsistojo prie Prezidento rinkimų reitingų lyderio Gitano Nausėdos, kuris iš taikytojo staiga tapo skirtingų kandidatų ir veikėjų taikiniu. Kas gi čia nutiko ir kuo tai gresia G.Nausėdai?

Podkasto „Mes ne prieš, bet...“ kūrėjai – 15min vyr. redaktorius R.Celencevičius ir žinomas radijo bei televizijos laidų vedėjas, Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos Informacijos analitikos skyriaus vadovas Ginas Dabašinskas.

15min podkastas „Mes ne prieš, bet...“ transliuojamas kiekvieną darbo dienos vakarą. Jame R.Celencevičius ir G.Dabašinskas aptaria svarbiausius dienos įvykius, skandalus bei prognozuoja, kas nutiks rytoj. Ir rimtai, ir pajuokaudami.

Klausykite mūsų kiekvienos darbo dienos vakarą per portalą 15min ir naują audioplatformą 15min Klausyk. Kviečiame „Apple“ ir „Android“ vartotojus atsisiųsti programėlę!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis