2019 03 04

„Mes ne prieš, bet...“: Matijošaičių UAB „Kaunas“, bedarbis partijos lyderis G.Paluckas ir kiti rinkimų nuotykiai

Pirmadienio 15min podkastas „Mes ne prieš, bet...“ žurnalistams Raimundui Celencevičiui ir Ginui Dabašinskui buvo sunkus, nes teko kalbėti apie sekmadienį įvykusius savivaldos rinkimus, kuriuos abu baigė aptarinėti sekmadienio naktį specialioje tiesioginėje 15min transliacijoje, trukusioje daugiau nei 5 valandas. Bet aptarti buvo ką.

Šie savivaldos rinkimai išskirtiniai tuo, kad didžiosios šalies partijos, nors kai kurios ir surinko daugiau mandatų, jaučiasi pralaimėjusios. Kodėl? Kiti kodėl – kas nutiko Pagėgiuose, kur baigėsi Komskių era, Klaipėdoje, kur žlugo liberalai, Biržuose, kur prasmego Valdemaras Valkiūnas, Kaune, kuris atsidavė Matijošaičių šeimai, Druskininkuose, kur rinkėjai merą Ričardą Malinauską ir jo komandą perrinko net nepaisydami įtarimų korupcijos tyrime ir to, kad mero patarėjas sėdi belangėje, Vilniuje, kur meru gali būti perrinktas Remigijus Šimašius, o daugumą taryboje – turėti Artūras Zuokas, kitose savivaldybėse. Ir kaip visa tai gali atsiliepti Prezidento rinkimams?

Podkasto „Mes ne prieš, bet...“ kūrėjai – 15min vyr. redaktorius R.Celencevičius ir žinomas radijo bei televizijos laidų vedėjas, Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos Informacijos analitikos skyriaus vadovas Ginas Dabašinskas.

15min podkastas „Mes ne prieš, bet...“ transliuojamas kiekvieną darbo dienos vakarą. Jame R.Celencevičius ir G.Dabašinskas aptaria svarbiausius dienos įvykius, skandalus bei prognozuoja, kas nutiks rytoj. Ir rimtai, ir pajuokaudami.

Klausykite mūsų kiekvienos darbo dienos vakarą per portalą 15min ir naują audioplatformą 15min Klausyk. Kviečiame „Apple“ ir „Android“ vartotojus atsisiųsti programėlę!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis