2019 04 01

„Mes ne prieš, bet...“: Ukraina renkasi komiką – juokas pro ašaras

Pirmadienio 15min podkaste „Mes ne prieš, bet...“ žurnalistai Raimundas Celencevičius ir Ginas Dabašinskas, nors balandžio 1-oji, nepokštavo ir nekvailino savo klausytojų, bet gana rimtai kalbėjosi apie didžiausią pokštą, kurį pirmiausia sau iškrėtė Ukrainos rinkėjai.

Sekmadienį Ukrainoje vyko prezidento rinkimai. Pirmajame ture politikus senbuvus lengvai įveikė politikos naujokas, komikas Vladimiras Zelenskis, savo kompanijos kurtame seriale vaidinantis televizinį Ukrainos prezidentą. Antrajame ture su juo susigrums kone perpus mažiau balsų surinkęs dabartinis šalies vadovas Petro Porošenka. Už borto liko Julija Tymošenko ir kiti politikos sunkiasvoriai.

Kodėl ukrainiečiai balsavo už politinės patirties neturintį komiką, kokia jo programa, kas laukia Ukrainos ir kaip tai gali atsiliepti mums? Jeigu spėsime iš to, kaip jo personažui sekasi valdyti televizijos seriale, tai nieko gero, bet gal realybėje ne viskas taip pat, kaip ekrane?

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Volodymyro Zelenskio komanda ir žurnalistai laukia rezultatų
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Volodymyro Zelenskio komanda ir žurnalistai laukia rezultatų

Podkasto „Mes ne prieš, bet...“ kūrėjai – 15min vyr. redaktorius R.Celencevičius ir žinomas radijo bei televizijos laidų vedėjas, Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos Informacijos analitikos skyriaus vadovas Ginas Dabašinskas.

15min podkastas „Mes ne prieš, bet...“ transliuojamas kiekvieną darbo dienos vakarą. Jame R.Celencevičius ir G.Dabašinskas aptaria svarbiausius dienos įvykius, skandalus bei prognozuoja, kas nutiks rytoj. Ir rimtai, ir pajuokaudami.

Klausykite mūsų kiekvienos darbo dienos vakarą per portalą 15min ir naują audioplatformą 15min Klausyk. Kviečiame „Apple“ ir „Android“ vartotojus atsisiųsti programėlę!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis