MIGRIS vadinama sistema turėjo pradėti veikti liepos 1 dieną, tačiau to nepavyko padaryti „dėl užtrukusių platformos kūrimo ir diegimo darbų“, rašoma departamento pranešime spaudai.
Paleidimo data nukelta iki spalio 14 dienos.
„Departamentas sieks užtikrinti, kad klientai gautų kokybiškas paslaugas pereinamuoju nuo popierinių iki elektroninių prašymų pateikimo laikotarpiu kuo sklandžiau“, – teigiama pranešime.
Klientai iki spalio 31 dienos galės registruotis pas specialistą visais migracijos klausimais per Policijos elektroninių paslaugų sistemą portale www.epolicija.lt ir iki šios dienos pasirinktame migracijos skyriuje pateikti popierinius prašymus.
Nuo spalio 14 dienos klientai elektroninius prašymus galės pateikti MIGRIS ir šioje elektroninėje sistemoje galės užsiregistruoti pas specialistą nuo lapkričio 4 dienos.
Migracijos departamentas tikisi, kad paleidus informacinę sistemą paspartės ir palengvės užsieniečių dokumentų teikimo procedūra.