Planuota reaktorių sumontuoti kiek anksčiau, tačiau darbus trikdė intensyvūs rudeniniai lietūs. Sunkiasvorei technikai buvo sunku įvažiuoti į gamyklą.
Statybvietėje, kur statomas žaliavos likučio konversijos įrenginys, reaktorius stovėjo nuo rugpjūčio 21-osios.
Specialiai montavimo darbams buvo atgabenti ir kranai, kurio vieno keliamoji galia siekia 1300 tonų, antrojo apie 1700 tonų. Šio krano gabenimą taip pat koordinavo „Mammoet Baltic“ kompanija.
Nestandartinio krovinio pervežimas organizuotas nuo 2019-ųjų.
Visa Lietuva rugpjūtį stebėjo rekordinio dydžio krovinio kelią. Italijoje pagamintas reaktorius specialiu laivu į Klaipėdos uostą buvo atgabentas rugpjūčio 1-ąją ir iškrautas bendrovėje „Bega“, iš ten įrenginys išvežtas rugpjūčio 6-osios naktį.
Kartu su jo pervežimui skirtomis specialiomis platformomis jis svėrė apie 2,5 tūkst. tonų.
Transporto priemonės su kroviniu ilgis siekė 93 metrus, aukštis – 10,5 metrų, o plotis – 6,5 metrų. Krovinys dažniausiai gabentas naktimis, nedideliu, vidutiniškai 3 km per valandą greičiu.
Reaktorius sumontuotas „Orlen Lietuva“ gamyklos giluminio naftos perdirbimo įrenginyje.
Bendrovės vadovas Michalas Rudnickis anksčiau teigė, kad įrenginys gamybą pavers efektyvesne ir leis ateityje dirbti pelningai, nepriklausomai nuo ekonominės situacijos pasaulyje.
Projekto generalinė rangovė yra Didžiosios Britanijos „Petrofac International“. Gamyklos modernizavimo vertė siekia apie 970 mln. eurų, darbus ketinama pabaigti 2025-aisiais