„Pastarųjų mėnesių patirtis leidžia mums permąstyti dermę tarp tradicinio ir nuotolinio mokymo, visų švietimo dalyvių įgalinimą, iššūkius, virstančius naujomis galimybėmis, mokytojo vaidmenį, kuris, veikdamas lokaliai, darė globalius pokyčius. Forume aptarsime COVID-19 kontekste išmoktas pamokas, priimtus sprendimus. Kalbėsime tiek apie naujų mokslo metų planus, tiek apie ilgalaikę švietimo skaitmeninimo perspektyvą“, – sakė švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius.
Švietimo forumą sudarys dvi dalys, pranešė Švietimo, mokslo ir sporto ministerija.
Pirmoje bus apžvelgti per karantiną įvykę švietimo pokyčiai, užsienio šalių praktika ir numatomi pokyčiai ateinantiems mokslo metams. Po pranešimų vyks diskusija.
Popietę bus rengiamos darbinės sesijos aštuoniose teminėse grupėse. Dalyviai dalysis siūlymais, patirtimi, kaip nuotolinio ugdymo laikotarpis dar labiau padėjo suprasti, koks svarbus kokybiškas ugdymo turinys, kaip svarbu atsirinkti turinį.
„Nuotolinis mokymas taip pat išryškino, kad būtina keisti mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimą, taikyti naujus skaitmeninius įrankius, dirbant nuotoliniu būdu atsiskleidė ir nauji mokytojo vaidmenys, naujos profesinio augimo kryptys“, – teigiama ministerijos pranešime.
Antroje dalyje – darbinėse sesijose – dalyvaus iš anksto užsiregistravę dalyviai.
Forumas bus organizuojamas mišriuoju būdu – atvykus į vietą, taip pat prisijungus nuotoliniu būdu.
Kovo 16-ąją Lietuvoje paskelbus visuotinį karantiną, uždarytos mokyklos, universitetai ir vaikų darželiai. Ugdymo procesas organizuotas nuotoliniu būdu. Nors nuo gegužės pabaigos Vyriausybė leido atnaujinti mokymą mokyklose, dauguma jų nusprendė mokslo metus baigti nuotoliniu būdu.