„Atvira Klaipėda“ apie minėtą pirkimą pranešė rubrikoje, kurią leidinys pristato taip:
„Šios rubrikos nerekomenduojama skaityti susipykusiems su humoro jausmu ar stokojantiems fantazijos, nes nieko rimto čia tikrai nerasite, Spyglio humoras iš viso yra sunkiai suprantamas, lėkštas, juodas ir kandus. Rimtų dalykų ieškokite visose kitose „Atviros Klaipėdos” rubrikose“.
Tačiau net ir tokioje rubrikoje paskelbta naujiena sulaukė klaipėdiečių reakcijų.
15min patikrino minėtą pirkimą Viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje.
Joje iš tiesų parašyta, kad perkami „kvepalai, tualeto reikmenys ir prezervatyvai“.
Dar daugiau klausimų kelia tai, kad sudarytas žodinis susitarimas, todėl rašytinės sutarties nėra.
Kas pirkta iš tikrųjų?
Vis dėlto, jokių prezervatyvų Klaipėdos koncertų salė nepirko.
Įstaigos atstovė spaudai Jolita Baikauskaitė 15min nurodė, kad iš tikrųjų už 726 eurus buvo įsigyta 100 vienetų aliejinių kvapų buteliukų po 10 ml.
J.Baikauskaitė taip pat teigė, kad žodinė sutartis sudaryta dėl to, kad tai buvo mažos vertės pirkimas.
Kodėl „prezervatyvai“?
Klaipėdos koncertų salės vadovas Tadas Grabys teigė, kad toks nesusipratimas susiklostė dėl tam tikrų prekių grupių kodo.
„Bendrojo viešųjų pirkimo žodyno Kodų klasifikatoriuje kvepalai neturi atskiro kodo vien kvepalams, tik bendras. Toks, koks yra, su prezervatyvais“, – 15min teigė įstaigos vadovas.
Šie aliejiniai kvapai bus naudojami įstaigos reprezentacijai šventiniu laikotarpiu.