2015 03 05

Muziejininkė Giedrė Kalzonienė apie nepriklausomą Lietuvą: nebūna namų be dūmų

1990-ųjų metų kovo 11-ą dieną Aukščiausioji Taryba-Atkuriamasis Seimas atkūrė nepriklausomą Lietuvą. Šiemet sukanka 25 metai, kai Lietuva nepriklausoma, o jos piliečiai – laisvi. 15min.lt klausia lietuvių, už ką jie myli Lietuvą, ir kokias galimybes jiems suteikė laisvė.
Laikrodžių muziejaus darbuotoja Giedrė Kalzonienė
Laikrodžių muziejaus darbuotoja Giedrė Kalzonienė / L. Sėlenienės nuotr.

Vienintelio Baltijos šalyse Klaipėdos laikrodžių muziejaus darbuotoja Giedrė Kalzonienė meilę Lietuvai tikina stipriausiai pajuntanti ilgose kelionėse.

„Kaip galima nemylėti savo tėvynės, savo žemės, savo namų? Kiekvienam gera gyventi savo namuose, gera juos gražinti, gera pareiti į namus. To tikriausiai nesupranta tie, kurie niekur nėra buvę išvažiavę. Aš neįsivaizduoju savęs kitoje šalyje, kur reiktų gyventi ir pritapti. Graži Lietuva, graži gamta, gražūs žmonės“, – apie ilgesį tėvynei pasakoja klaipėdietė.

Tie, kas bamba, niurzga, paprasčiausiai supainioja tėvynę su Seimu, su seimūnais, su valstybe.

Muziejininkė svarsto, kad dėl meilės tėvynei, tikriausiai, suabejoja jaunoji karta, kuri neturi galimybės palyginti, ką reiškia gyventi svajojant apie laisvę.

„Tie, kas bamba, niurzga, paprasčiausiai supainioja tėvynę su Seimu, su seimūnais, su valstybe.

Nėra namų be dūmų. Juk ir namuose įvyksta šis tas negero, ir viskas išsisprendžia“, – savo požiūrį dėsto G.Kalzonienė.

VIDEO: Muziejininkė Giedrė Kalzonienė apie nepriklausomą Lietuvą

O kodėl ir kaip laisvę mylite jūs? Pasidalinkite laisvės nuotaika ar nuotrauka savo paskyrose socialiniuose tinkluose „Instagram“, „Twitter“, „Facebook“ ir „YouTube“ panaudodami raktažodį #myliulaisvę ir ieškokite savęs specialioje šventinėje platformoje 15min.lt/myliulaisvę!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis