2023 05 27

Nacionalinės švietimo agentūros vadovo konkurse dalyvauja 14 kandidatų

Keičiantis Nacionalinės švietimo agentūros statusui ir įstaigai ieškant naujo vadovo, konkurse į šias pareigas atrinkta 14 kandidatų.
Nacionalinė švietimo agentūra
Nacionalinė švietimo agentūra / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„Iš viso pateikė prašymus 17 pretendentų. Iš jų reikalavimus atitiko 14“, – komentare BNS nurodė Viešojo valdymo agentūros atstovė Lina Biekšaitė.

Dabartinė įstaigos vadovė Rūta Krasauskienė BNS neatsakė, ar dalyvauja konkurse.

„Bus matyt. Tegu tai išlieka mano reikalas“, – kalbėjo ji.

Nuo liepos 1 dienos Nacionalinė švietimo agentūra iš švietimo pagalbos įstaigos tampa viešojo administravimo įstaiga. Pasak ministerijos, taip bus atskirtas švietimo politikos formavimas nuo įgyvendinimo, atskiriamos ministerijos ir agentūros funkcijos bei atsakomybė.

Nacionalinės švietimo agentūros vadovas renkamas penkerių metų kadencijai. Pretendentai privalo turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą, trejų metų vadovaujamo darbo patirtį, B2 lygiu mokėti anglų kalbą, atitikti reikalavimus gauti leidimą dirbti su slapta informacija.

Pasak Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, šiuo metu agentūra veikia kaip švietimo pagalbos įstaiga, daugiausia atlieka švietimo pagalbos, patariamąsias ar projektų vykdytojo funkcijas. Ministerijos iniciatyva Seime priėmus atitinkamas įstatymo pataisas pakeistas agentūros juridinis statusas, kad ji įgytų daugiau įgaliojimų.

Tapusi viešojo administravimo įstaiga Nacionalinė švietimo agentūra ne tik rūpinsis ugdymo prieinamumu ir kokybe, pedagogų kvalifikacijos tobulinimu, švietimo įstaigų vadovų rezervo formavimu, mokinių pasiekimų vertinimu, analize, bet taip pat atliks valstybinę švietimo teikėjų veiklos priežiūrą, švietimo sistemos stebėseną ir kitas funkcijas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis