Pasak jos, dauguma Seimo narių ir taip naudoja parlamentines lėšas transporto priemonių nuomos išlaidoms padengti. „Tokiu būdu būtų sutaupytos biudžeto lėšos, kadangi sumažėtų tarnybinių automobilių priežiūrai tenkančios išlaidos, įskaitant degalus bei remontą“, – pranešime spaudai cituojama D.Teišerskytė.
Siūlo apriboti važinėjimąsi
Parlamentarė taip pat siūlo 50 procentų sumažinti šiuo metu Seimo valdybos patvirtintus tarnybinių automobilių ridos vieno mėnesio limitus, įskaitant Seimo pirmininko pirmajam pavaduotojui bei Seimo pirmininko pavaduotojams bei opozicijos lyderiui nustatytus mėnesio ridos limitus. Yra tokių Seimo narių, kurie vaidina dorus ir teisingus, nesinuomoja automobilio, tačiau ramia sąžine važinėja iš darbo, į darbą ar šiaip, kur reikia, Seimo mašina, – teigė D.Teišerskytė.
Pasak jos, toks ridos limitų sumažinimas neužkirstų kelio ir toliau pagal poreikį naudotis tarnybiniais automobiliais, nes parlamentarai tarnybiniais automobiliais su vairuotojais gali naudotis ir apmokėdami už paslaugas.
Seimo automobilių ūkį sudaro virš 80 mašinų. Kiekvienai frakcijai, komisijai ar komitetui yra skirta tam tikra mėnesinė rida, kurią parlamentarai gali išnaudoti darbo reikalais. „Yra tokių Seimo narių, kurie vaidina dorus ir teisingus, nesinuomoja automobilio, tačiau ramia sąžine važinėja iš darbo, į darbą ar šiaip, kur reikia, Seimo mašina“, – 15min.lt aiškino parlamentarė.
Išlaidų automobilio nuomai ribojimui nepritaria
Pasak jos, sumažinus Seimo automobilių ūkį sutaupyti būtų galima daugiau nei, pavyzdžiui, panaikinus vieną Seimo nario padėjėjo etatą.
Antradienį Seimui svarstant parlamentinių išlaidų klausimą, Seimo pirmininkė Irena Degutienė užsiminė, kad Seimo valdyba spręs, kokia dalis parlamentinių išlaidų gali būti skiriama automobilio nuomai. D.Teišerskytė piktinasi tokiomis kalbomis – esą niekas negali nurodinėti, kiek ir kam parlamentaras gali skirti gaunamų pinigų.
D.Teišerskytė nuomojasi 2008 m. pagamintą automobilį „Honda“, kurio nuoma per mėnesį atsieina apie 2,5 tūkst. litų.
„Nereikia manyti, kad Seimo narys gali važinėti su karučiais ir gerai dirbti. Juk vis tiek reikia važiuoti, gyvenam per dvi tris vietas. Žmonės važiuoja į Klaipėdą, į Mažeikius. Aš važiuoju į Ukmergę, į Varėną. Ar aš galiu važiuoti prasta mašina? Ta prasme nesaugia? Dar turint galvoje, kiek man metų, mane reikia saugoti kaip nacionalinį turtą”, – prieš porą savaičių žiniasklaidai yra pareiškusi D.Teišerskytė.