2015 06 17 /18:07

Nagą mišrainėje radęs kaunietis atsiprašė prekybos tinklo: svetimkūnis ten atsirado jo namuose

Nemalonus siurprizas laukė kauniečio, nusprendusio pasmaguriauti parduotuvėje pirktomis salotomis. Vyras salotose rado žmogaus nagą. Iš pradžių jis apkaltino prekybos centrą, kuriame pirko salotas, bet vėliau paaiškėjo, kad nagas salotose atsirado jo namuose.
Nagas mišrainėje
Nagas mišrainėje / Skaitytojo nuotr.

15min.lt skaitytojas Mindaugas atsiuntė redakcijai nuotraukas, kuriose užfiksuotos antradienį pirktos kopūstų salotos su majonezu. 

Kaune esančioje parduotuvėje apsipirkęs vyras sakė, kad norėjo po darbo pailsėti ir pavalgyti. Tačiau atidaręs sveriamų salotų indelį aptiko „prieskonį“.

„Šiandien ryte tas salotas nunešiau atgal į parduotuvę. Parduotuvės vadovė atsiprašė, sakė, kad salotos gamintos ne vietoje, pažadėjo pasiaiškinti, kaip jose atsirado žmogaus nagas“, – sakė Mindaugas.

Nors pinigai už salotas buvo grąžinti, tačiau kaunietis prasitarė, kad ne tai yra svarbiausia.

„Buvo sugadinta ne tik vakarienė. Iškilo klausimas, kur valgio gamybos taisyklės? Ar maistas neturi būti gaminamas su pirštinėmis? Kur higienos normos?“ – klausė nusivylęs pirkėjas.

Mindaugo skundas buvo užregistruotas Valstybinėje maisto ir veterinarijos tarnyboje, kuri atliks savo tyrimą.

Susisiekus su prekybos tinklo atstovais 15min.lt trečiadienį komentaro gauti nepavyko. 

„Šiandien komentaro nebus“, – 15min.lt informavo komercijos skyriaus vadove prisistačiusi ir savo pavardės atskleisti nesutikusi moteris. Atstovė pridūrė, kad į tokius skundus žiūrima rimtai, todėl nenori klaidinti savo klientų, kol nėra atliktas tyrimas.

Trečiadienio vakarą ši skandalinga istorija pasisuko netikėta linkme.

Skaitytojas Mindaugas atsiprašė prekybos tinklo

Redakcijos žiniomis, skaitytojas dar sykį susisiekė su prekybos tinklu ir atsiprašė. Vyras teigė, kad nagas mišrainėje atsirado jo namuose.

Šią žinią patvirtino ir prekybos tinklo atstovai.

„Maisto gamybos procesas yra automatizuotas ir stebimas, todėl nedelsdami atlikome tyrimą ir jokių pažeidimų nenustatėme, tai mus labai džiugina. Stebime ir kontroliuojame prekybos tinkle parduodamų produktų kokybę“, – sakė prekybos tinklo atstovė.

Ji teigė, kad pretenzijų skundą pateikusiam klientui neturi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų