15min.lt skaitytojas Mindaugas atsiuntė redakcijai nuotraukas, kuriose užfiksuotos antradienį pirktos kopūstų salotos su majonezu.
Kaune esančioje parduotuvėje apsipirkęs vyras sakė, kad norėjo po darbo pailsėti ir pavalgyti. Tačiau atidaręs sveriamų salotų indelį aptiko „prieskonį“.
„Šiandien ryte tas salotas nunešiau atgal į parduotuvę. Parduotuvės vadovė atsiprašė, sakė, kad salotos gamintos ne vietoje, pažadėjo pasiaiškinti, kaip jose atsirado žmogaus nagas“, – sakė Mindaugas.
Nors pinigai už salotas buvo grąžinti, tačiau kaunietis prasitarė, kad ne tai yra svarbiausia.
„Buvo sugadinta ne tik vakarienė. Iškilo klausimas, kur valgio gamybos taisyklės? Ar maistas neturi būti gaminamas su pirštinėmis? Kur higienos normos?“ – klausė nusivylęs pirkėjas.
Mindaugo skundas buvo užregistruotas Valstybinėje maisto ir veterinarijos tarnyboje, kuri atliks savo tyrimą.
Susisiekus su prekybos tinklo atstovais 15min.lt trečiadienį komentaro gauti nepavyko.
„Šiandien komentaro nebus“, – 15min.lt informavo komercijos skyriaus vadove prisistačiusi ir savo pavardės atskleisti nesutikusi moteris. Atstovė pridūrė, kad į tokius skundus žiūrima rimtai, todėl nenori klaidinti savo klientų, kol nėra atliktas tyrimas.
Trečiadienio vakarą ši skandalinga istorija pasisuko netikėta linkme.
Skaitytojas Mindaugas atsiprašė prekybos tinklo
Redakcijos žiniomis, skaitytojas dar sykį susisiekė su prekybos tinklu ir atsiprašė. Vyras teigė, kad nagas mišrainėje atsirado jo namuose.
Šią žinią patvirtino ir prekybos tinklo atstovai.
„Maisto gamybos procesas yra automatizuotas ir stebimas, todėl nedelsdami atlikome tyrimą ir jokių pažeidimų nenustatėme, tai mus labai džiugina. Stebime ir kontroliuojame prekybos tinkle parduodamų produktų kokybę“, – sakė prekybos tinklo atstovė.
Ji teigė, kad pretenzijų skundą pateikusiam klientui neturi.