„Ardyti tiltą pradėjo apie 2 valandą nakties. Kaip ir planuota, baigė 5 ryto“, – 15min situaciją patikslino darbus atliekančios bendrovės „Kauno tiltai“ komunikacijos specialistė Giedrė Samulionytė-Lekavičienė.
Tilto ardymo darbus tikimasi atlikti per tris naktis.
„Kol kas vis dar laikomės pradinio plano, nebent kažkas smarkiai pasikeistų“, – komentavo atstovė.
Kaune darbai ant Kleboniškio tilto buvo planuoti dar penktadienio naktį, tačiau nepradėti.
„A.Meškinio viduriniojo tilto griovimo darbai, turėję prasidėti vakar (ketvirtadienį, – red.) vakare, dar nebuvo pradėti. Kad imtumėmės atitrūkusios tilto dalies ardymo darbų, privalome tinkamai užtikrinti visus reikalavimus, numatytus vakar gautame atsakingų institucijų leidime tuos darbus vykdyti“, – penktadienio rytą 15min paaiškino G.Samulionytė-Lekavičienė.
Sprendimą nepradėti griovimo darbų naktį iš ketvirtadienio į penktadienį bendrovė priėmė įvertinusi, kad nebuvo spėta tinkamai parengti pylimo, turinčio užtikrinti užduočiai atlikti skirtos technikos, saugą.
Per penktadienį tilto ardymo darbams buvo pasirengta ir šeštadienio naktį magistralės A1 atkarpa ties tiltu uždaryta abiem kryptimis iki ryto. Eismas nukreiptas aplinkkeliu per miestą. Tilto ardymo darbus tikimasi atlikti per tris naktis.
Apie 400 tonų sverianti persisvėrusios tilto konstrukcijos dalis bus trupinama ekskavatoriumi su betono ardymo žirklėmis, kurios strėlė siekia 22 metrus. Atliekamų darbų metu žmonių ir technikos pavojingoje zonoje nebus.
15min primena, kad A.Meškinio tiltas (kitaip vadinamas Kleboniškio tiltu) per Nerį Kaune iš dviejų tiltų pertvarkomas į trijų dalių: pernai pavasarį atidarytas naujas – šiaurinis tiltas, vidurinis šiuo metu griaunamas ir jo vietoje statomas naujas, o pietinis bus iš esmės rekonstruojamas.
A.Meškinio tilto per Nerį (viduriniojo tilto) rekonstrukcijos ties Kaunu darbai pradėti dar praėjusiais metais. Pagal sutartį jie turėtų būti baigti iki 2024 m. pabaigos. Šios sutarties darbų vertė – 68,37 mln. eurų su PVM.
Demontuojama vidurinio tilto konstrukcija įgriuvo vasario 14-osios vakare. Per savaitgalį ji stabilizuota, kad nekeltų pavojaus eismo saugumui per šalia esančius šiaurinį ir pietinį tiltus.
Skaičiuojama, kad šiuo kelio ruožu, į kurį patenka ir minėtas tiltas, nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“ kai kuriomis dienomis automobilių srautas siekia iki 78 tūkst. automobilių. Taigi tai yra stambiausia ir intensyviausia šalyje eismo arterija.