Keturiais iš šių atvejų buvo atpažinti po vieną arba kelis skraidę Rusijos naikintuvai, skridę iš Kaliningrado srities į pagrindinę Rusijos dalį arba atvirkščiai ir buvę be skrydžio plano ir be įjungto radiolokacinio atsakiklio. Jie taip pat nepalaikė ryšio su regioniniu skrydžių valdymo centru.
Tuo tarpu rugsėjo 16 dieną oro policijos naikintuvai skrido patruliuoti Suomijos įlankoje dėl galimai atskrendančių dviejų rusiškų naikintuvų „MIG-31“.
Visgi gavus patvirtinimą iš Suomijos valdymo ir pranešimų centro, kad minėti du „MIG-31“ buvo atpažinti kaip „Aeroflot“ avialinijų orlaivis, kuris palaiko radijo ryšį su Talino regioniniu skydžių skrydžių valdymo centru, NATO naikintuvų pakilimas pervestas į treniruotės skrydį.
Taip pat rugsėjo 17 dieną NATO naikintuvai buvo pakelti atpažinti neidentifikuoto objekto, kuris kirto Latvijos-Baltarusijos pasienį.
Pakėlus naikintuvus, buvo atpažintas paukščių būrys.
Apie pastarąjį incidentą jau skelbta praėjusią savaitę, Aljanso šalims sunerimus dėl oro erdvės apsaugos po to, kai dar anksčiau rugsėjį į Latvijos teritoriją įskrido rusiškas dronas „Shahed“.
NATO oro policijos misija Baltijos šalyse vykdoma nuo 2004 metų, kai Lietuva, Latvija ir Estija tapo Aljanso narėmis.