Taip jis reaguoja į vokiečių jūrinių keltų kompanijos „Scandlines" sprendimą nuo lapkričio atidaryti dar vieną maršrutą – Liepojos–Travemiundės liniją, skirtą tik kroviniams gabenti, pirmadienį rašo „Lietuvos žinios".
„Scandlines" – agresyvi kompanija, ji mato Lietuvos poreikius, kylančią DFDS apyvartą ir didelę rinką, todėl mėgina su mumis konkuruoti", – teigia A.Drungilas.
„DFDS Seaways" vadovas Jonas Nazarovas pritaria nuomonei, kad dar vienas keltas toje pačioje Vokietijos kryptyje (Travemiundė ir Kylis yra netoliese) gali kiek perskirstyti krovinių srautą.
Tačiau labiau nei ši konkurencija įtampą kelia neaiški ateinančių metų Europos ekonomikos padėtis, nors šiuo metu apyvartos kritimo ženklų nematyti. Keltai plaukia pilni.
„Esame pasirengę ir didesniam krovinių srautui, ir blogiausiam scenarijui. O vežėjų nerimas dėl darbo krūvio sumažėjimo gruodį ir sausį – įprastas dalykas. Šventiniu laikotarpiu krovinių apyvarta krenta kasmet", – kalbėjo J.Nazarovas.