„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2011 09 05

Naujasis laivas aptarnaus maršrutą Kylis–Klaipėda

Nuo spalio pradžios ro-pax tipo laivas „Energia“, kuris yra tokios pat konstrukcijos kaip ir „Lisco Maxima“, padidins pajėgumus maršrute Kylis–Klaipėda ir prisidės prie aplinkos gerinimo.
DFDS Seaways įsigijo naują keltą.
„DFDS Seaways“ įsigijo naują keltą. / Bendrovės nuotr.

Laivininkystės bendrovė DFDS pasirašė nuomos sutartį dėl naujo laivo vis labiau intensyvėjančiam susisiekimui tarp Vokietijos ir Baltijos šalių. Keltas, kuris šiuo metu vadinasi „Energia“, yra tokios pat konstrukcijos kaip ir „Lisco Maxima“, kuris dabar kursuoja tarp Kylio ir Klaipėdos. Pastarasis nuo 2011 metų spalio pradžios pakeis ro-pax tipo laivą „Lisco Optima“.

2010 pastatytą laivą „Energia“ ilgalaikei nuomai perdavė Italijos „Grimaldi“ grupė. Laivas gali pervežti daugiau nei 2 900 linijinių metrų krovinių, kuriuos sudaro vilkikai su puspriekabėmis, puspriekabės, sunkvežimiai, lengvieji  automobiliai ir kita ratinė technika.

Jame įrengtos sėdimos ir gulimos vietos 515-ai keleivių. „Tai reiškia, kad kiekvieną savaitę maršrute Kylis–Klaipėda mes galėsime pasiūlyti papildomą 1 800 linijinių metrų talpą kroviniams ir nemažus patobulinimus keleivių aptarnavimo srityje. Tai liečia ne tik kajučių skaičių, bet ir viešųjų paslaugų kiekį bei kokybę laive“, – sakė maršruto Kylis–Klaipėda direktorius Jakobas Andersenas.

Greitesnis ir draugiškesnis aplinkai

Kelte „Energia“ sumontuoti modernūs įrengimai, kartu su efektyvesne laivo korpuso konstrukcija padės ženkliai sumažinti degalų sąnaudas bei išmetamų į aplinką kenksmingų medžiagų kiekį.

„Dėl didesnio laivo pajėgumo išmetamų kenksmingų medžiagų kiekis vienam gabenamam vienetui žymiai sumažės. Geresni varikliai ir įrenginiai taip pat reiškia, kad 24 mazgų greitis mums suteiks didesnį greičio rezervą, todėl net ir sudėtingomis klimato sąlygomis galėsime dar geriau užtikrinti nustatytą plaukimo grafiką. Todėl man džiugu, kad su nauju laivu galėsime pasiūlyti savo klientams didesnius pajėgumus, modernesnes patalpas keleiviams bei labai pastovų reguliarumą. Su dviem vienodos konstrukcijos laivais mes taip pat galėsime užtikrinti savo klientams vienodo standarto aptarnavimą maršrute“, – sakė Jakobas Andersenas. 

97,5 procentai AB „DFDS Seaways“ akcijų priklauso Danijos bendrovei DFDS A/S.

Keltas „Energia“ darbui linijoje bus ruošiamas Klaipėdoje. Laivas bus pervadintas bei nuspalvintas DFDS grupės spalvomis.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“