Išgėrę „Smetoniškos“ giros jaunuoliai lengvai įkaušta. Produktas, kuris prieinamas kiekvienam vaikui, parduotuvių lentynose ilgai neužsiguli. Suvartojus 35 butelius tokio gėrimo poveikis tolygus, kaip išgėrus butelį degtinės. Kaip rašo dienraštis „Lietuvos rytas“, nepilnamečiai susivilioja ne šio gėrimo išskirtiniu skoniu, o užrašu etiketėje, kuris skelbia, jog gira turi alkoholio.
Girą gaminanti alaus darykla „Ragutis“ šį produktą orientavo į vyresnę publiką, kurios amžius nuo 35 metų, tačiau šį gėrimą ir jo „privalumus“ atrado nepilnamečiai. Produkto gamintojus sunku sustabdyti, nes gėrimai, kuriuose yra 1,2 alkoholio tūrio procentais, nelaikomi alkoholiu. Greičiausisi todėl šis „nekaltas“ gėrimas atrado vietą jaunų vartotojų tarpe, o giros pardavimai gerokai viršijo daryklos prognozes.