Naujoji stotis pastatyta per rekordiškai trumpą laiką. „Pavasarį pradėtas griauti senasis stoties pastatas, o po keturių mėnesių jau švenčiame įkurtuves ir stotyje, ir prekybos centre. Priėmėme iššūkį, davėme žodį, nes mums buvo garbė pastatyti tokį objektą uostamiesčiui. Galbūt todėl, kad tai buvo jau antra mūsų statoma autobusų stotis, viskas sekėsi labai sklandžiai”, – sakė Rytis Kanapėnas, objekto statybų valdytojos bendrovės „Projestos projektai” generalinis direktorius.
Istorija tapusi senoji Klaipėdos autobusų stotis |
„Paradoksas, bet nuo naujos stoties idėjos iki jos statybos pradžios per biurokratinius barjerus ir teismus brovėmės šešerius metus, o pastatėme per pusmetį. Tariu „ačiū“ visiems, kurie padėjo įgyvendinti šį projektą. Rezultatas pranoko mūsų lūkesčius. Galiu drąsiai teigti, kad dabar Klaipėdoje yra komfortiškiausia ir moderniausia autobusų stotis Lietuvoje”, – gerų žodžių negailėjo bendrovės Klaipėdos autobusų parko generalinė direktorė Jelizaveta Daugininkienė. Pasak jos, iki visiško įsikūrimo dar trūksta kai kurių baldų, informacinių nuorodų, tačiau visas keleivių aptarnavimo funkcijas stoties tarnybos jau teikia.
Su stotimi susisiekiančiose prekybos centro „Iki” patalpose prekyba vyksta nuo rugpjūčio vidurio. Kaip sakė parduotuvių tinklo „Iki“ atstovas ryšiams su visuomene Valdas Lopeta, lankytojų ir keleivių reikmėms veiks kavinė, vaistinė bei namų apyvokos reikmenų, optikos, rankdarbių, gyvūnų, fotografijos prekių parduotuvės.
„Mūsų tikslas – kad ši vieta taptų traukos centru, kur galima susitikti ir maloniai praleisti laiką bei rasti svarbiausioms gyvenimo reikmėms būtinas prekes ir paslaugas”, – sakė V.Lopeta.
Naujasis pastatas kainavo daugiau nei 10 mln. litų. Komercinių patalpų statybą bendrovė „Palink” finansavo iš savų šaltinių, o stoties pastato išlaidas – 3,6 mln. Lt – apmoka Klaipėdos autobusų parkas iš savo lėšų ir banko paskolos.