2021 07 21

Neapsisprendusiųjų dėl skiepų nuomonei pakeisti SAM inicijuoja naują kampaniją

Neapsisprendusiųjų dėl skiepų nuo koronaviruso nuomonei pakeisti Sveikatos apsaugos ministerija inicijuoja naują viešinimo kampaniją.
Naujojoje Vilnioje mobilusis vakcinacijos centras
Naujojoje Vilnioje mobilusis vakcinacijos centras / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Šią savaitę paskelbtas konkurso sąlygų projektas, dėl kurio iš suinteresuotų pusių laukiama pastabų ir pastebėjimų. Kaip nurodoma Centriniame viešųjų pirkimų portale, tą galima daryti iki pirmadienio.

„Šie dokumentai yra pateikti visuomenei, organizacijoms, kurios ketina, planuoja dalyvauti ar nori prisidėti prie konkurso kokybės, teikti pastaboms ir pastebėjimams, ką organizatoriai dar galėtų patobulinti, kad konkurso sąlygos būtų visiems aiškesnės“, – BNS trečiadienį teigė sveiktos apsaugos ministro atstovė Aistė Šuksta.

Jos teigimu, patį konkursą planuojama skelbti kitą savaitę, peržiūrėjus ir įvertinus komentarus.

„Per kelias dienas juos sužiūrėsime, peržiūrėsime, ką galime koreguoti, kur turime koreguoti, kas iš tiesų yra neaišku, pataisysime ir paskelbsime konkursą“, – aiškino ministro atstovė.

Naujajai kampanijai įgyvendinti planuojama skirti 1,2 mln. eurų.

A.Šuksta teigė, kad ši kampanija turėtų startuoti rugsėjį. Paklausta, ar šios priemonės nėra pavėluotos, ministro atstovė teigė, kad joms reikėjo pasiruošti – įvertinti buvusias ir šiuo metu vykdomas kampanijas.

Praėjusią savaitę prezidentas Gitanas Nausėda pareiškė pasigendantis SAM pastangų skatinant vakcinavimą.

„Projektas buvo rengiamas apie pusantro mėnesio, nes, kaip žinote, šiuo metu vyksta komunikacija Visuomenės sveikatos stiprinimo fondo lėšomis, todėl stebėjome jos efektyvumą ir pasiekiamumą, įsivardijome grupes, kurias reikia pasiekti kita komunikacijos linija“, – aiškino ministro atstovė.

„Vėloka niekad nebus, todėl kad kampanija nuolat keičiasi ir pildosi įvairiomis tiek komunikacijos priemonėmis, tiek kanalais“, – pridūrė ji.

Anot jos, šiuo metu komunikacijos priemonės yra nukreiptos į informaciją apie vakcinacijos vietas ir skiepų naudą.

„Reklamos per televiziją, radiją, lauko reklama. Pavyzdžiui, turime du milijonus parodymų banerių registruotis ir kurie nukreipia koronastop.lt registracijos formą. (...) Artimiausiu metu pasileis antroji vakcinacijos dalis – emocinė komunikacinė kampanija, nukreipta į žmonių emocijas“, – aiškino A.Šuksta.

Anot jos, naujoji kampanija būtų laikoma sėkminga, jei pavyktų paskiepyti 70 proc. suaugusiųjų šalies gyventojų.

Projektas turėtų būti įgyvendintas iki metu pabaigos

Šiuo metu SAM pateiktuose dokumentuose nurodoma, kad pagrindinė kampanijos auditorija – neapsisprendę gyventojai, kurie ministerijos užsakymu atliktoje apklausoje „apie ketinimus vakcinuotis pasisakė kaip neapsisprendę (...) arba nelinkę“ to daryti. Šie respondentai sudarė 26 proc. visų apklaustųjų.

Ministerija akcentuoja, kad komunikacinė kampanija turėtų skatinti Lietuvos gyventojus „vakcinuotis, revakcinuotis, o taip pat keistų neigiamas bei neutralias gyventojų nuostatas apie vakcinavimą nuo COVID-19“.

„Komunikacijos projektas turėtų apimti įvairias reklamos, komunikacijos bei viešųjų ryšių veiksmus bei priemones, tradicines nei netradicines komunikacijos priemones, įtraukti bendruomenę“, – nurodoma pirkimų dokumentuose.

Planuojama, kad šis projektas bus įgyvendinamas trečią ir ketvirtą šių metų ketvirtį. Anot ministerijos, kampanijos įgyvendinimo paslaugos turi būti suteiktos iki gruodžio 3-osios.

Konkurse siekianti dalyvauti įmonė, anot ministerijos, turėtų parengti, o laimėjus – įgyvendinti komunikacijos projektą.

Jį, planuojama, sudarys komunikacijos strategija, kurioje įvardijamos vakcinaciją skatinančios skirtingos komunikacijos projekto dalys, komunikacijos kalendorius, medijos kanalų pirkimo planas bei reklamos priemonių kūrybinis pasiūlymas.

„Kūrybinė idėja turi pratęsti iki šiol įgyvendintą „Petys už laisvę“ komunikacinę idėją“, – nurodo ministerija.

Anot jos, tai reiškia, kad perkamas komunikacijos projektas bus pažymėtas „Petys už laisvę“ logotipu bei spalvomis, tačiau tiekėjas gali savo nuožiūra interpretuoti projekto „Petys už laisvę“ šūkius bei grafinius dizaino elementus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis