Nepatenkinti bendrovės vadovų siūlymu sumažinti jiems algas 15 proc., Kauno troleibusų vairuotojų profesinės sąjungos nariai jau surengė tris streikus: įspėjamąjį ir du neterminuotus. Tačiau apie juos „Autrolis“ vadovus ir Kauno valdžią jie informuodavo iš anksto. Prieš šį, rugsėjo 10-osios, streiką streikuotojai informacijos neplatino. Vairuotojų profesinės sąjungos lyderis Petras Balčaitis anksčiau yra minėjęs, jog taip elgiamasi, kad mieste kiltų daugiau chaoso. „Galbūt tuomet bendrovės ir miesto valdžia atkreips dėmesį į mūsų reikalavimus“, – teigė protestuojančių troleibusų vairuotojų atstovas. Ankstesnių streikų metu vietoje į miestą neišvažiavusių troleibusų visą dieną dirbdavo bendrovių „Kauno autobusai“ ir „Kautra“ autobusai. Iš anksto būdavo pasirūpinta, kad jie važiuotų tądien nekursuojančių troleibusų maršrutais.
Šiuo metu Kauno vicemero Rimanto Mikaičio kabinete vyksta pasitarimas dėl susidariusios situacijos. Vicemero teigimu, ketvirtadienį ryte keleivius vežė 56 troleibusai ir 24 autobusai, kurie pakeitė į darbą neišvažiavusius troleibusus.
Portalas Kaunodiena.lt skelbia, jog, pasak R.Mikaičio, ketvirtadienio „Autrolio“ vairuotojų streikas susijęs su prie savivaldybės rengiamu Vytauto Šustausko mitingu.
Papildyta 11 val.: Kauno miesto savivaldybės transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras teigė, kad apie streiko datą iš anksto savivaldybė nebuvo informuota. Tačiau operatyviai sureagavus sumaišties miesto viešojo transporto sistemoje pavyko išvengti.
„Paryčiais teko į pagalbą kviestis autobusus. Rytinėje pamainoje troleibusų maršrutais važiavo 87 troleibusai ir autobusai. Nepatogumų galėjo patirti 1-ojo maršruto keleiviai, nes vienu metu šiuo maršrutu kursavo tik keturi troleibusai. Vakarinėje pamainoje į reisus išvažiuos papildomi „Kauno autobusų“ ir „Kautros“ autobusai“, - sakė P. Keras.
Bendrovė „Autrolis“ neseniai informavo, kad su atlyginimų mažinimu 15 proc. jau sutiko 220 troleibusų vairuotojų. Iš viso įmonėje dirba per 300 vairuotojų.