2012 02 04

Nemokamos čiuožyklos Kaune šią žiemą nebus

Pastarosiomis žiemomis džiaugęsi nemokamomis profesionaliai įrengtomis dirbtinio ledo čiuožyklomis, šiemet kauniečiai tokios pramogos neturės. Verslininkai ir savivaldybės atstovai, paklausti apie čiuožyklą Rotušės aikštėje, tik gūžčiojo pečiais – to jie rimtai net nesvarstė.
Šią žiemą pinigų įrengti nemokamą čiuožyklą Rotušės aikštėje neatsirado.
Šią žiemą pinigų įrengti nemokamą čiuožyklą Rotušės aikštėje neatsirado. / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Miesto biudžeto svarstymas vyks vasario antroje pusėje. Neaišku, ar jame bus numatytos lėšos čiuožyklai. Nors planų ir kalbų buvo, iki šiol rėmėjų nebuvo rasta, nes čiuožyklą įrengti, ją prižiūrėti juk kainuoja ne 100 Lt. Be to, šią žiemą orai čiuožyklos įrengimui buvo nepalankūs“, – aiškino Švietimo ir kultūros reikalų valdybos Renginių koordinavimo poskyrio vedėja Vida Jasaitytė.

Senamiesčio verslininkai taip pat šį žiemos sezoną rimtai nesvarstė aikštelės įrengimo galimybės.

„Sunkmetis pakoregavo visų planus. Įrengti čiuožyklą ir ją prižiūrėti brangiai kainuoja, todėl, bent jau kol kas, aš nieko nežinau apie konkrečius planus“, –  kalbėjo senamiestyje įsikūrusios kavinės „Skliautas“ savininkas Ąžuolas Gaižutis.

Jam antrino šiek tiek toliau nuo Rotušės aikštės įsikūrusio viešbučio „Daugirdas“ savininkas Vidimantas Žekas: „Čiuožykla yra smagu žmonėms, tačiau reikia žiūrėti ir tai, ar ji atsiperka.“

„15min“ primena, kad 2010 m. gruodžio pirmomis dienomis Rotušės aikštėje buvo atidaryta apie 30 metrų ilgio ir apie 12 metrų pločio dirbtinio ledo čiuožykla su apsauginėmis sienelėmis, persirengimo vietomis. Ji sulaukė didelio miestiečių susidomėjimo. Dar metais anksčiau panaši čiuožykla veikė prie prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis