2019 11 28

Nepailstantys melagiai gąsdina šalčiu ir naudojasi pasisavintu turiniu

Socialiniame tinkle platinamos melagingos orų prognozės. Skamba absurdiškai, tačiau melaginga informacija pasiekia tūkstančius.
Į Lietuvą atsirito nauja šalčio banga
Vilnius žiemą / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Kone kiekvieną savaitę į mūsų akiratį patenkantis tinklalapis laisvadienis.lt gąsdina feisbuko vartotojus neregėtais šalčiais ir pūgomis.

15min nuotr./Melagingos publikacijos antraštė
15min nuotr./Melagingos publikacijos antraštė

Panašu, kad informacija gyventojai tiki. Nuorodomis feisbuke pasidalyta per tris šimtus kartų, o tai reiškia, kad jas galėjo pamatyti tūkstančiai socialinio tinklo vartotojų.

Abi publikacijos – melagingos. „Google“ paieška rodo, kad laisvadienis.lt pasinaudojo 2013 m. ir 2018 m. tv3.lt skelbtomis orų prognozėmis. Panašu, kad pakeisti tik publikacijų pavadinimai.

Melagingos orų prognozės – dažnai naudojamas komerciniais sumetimais meluojančių tinklalapių įrankis. Informacija apie orus aktuali visiems gyventojams, todėl tikimybė, kad nuoroda privilios – nemaža.

15min nuotr./Dar vienos melagingos publikacijos antraštė
15min nuotr./Dar vienos melagingos publikacijos antraštė

Kuo daugiau lankytojų patraukia tinklalapis, tuo daugiau pinigų užsidirba iš jame talpinamos reklamos. Tuo tarpu feisbukas – nepakeičiamas įrankis, siekiant pritraukti skaitytojus.

Tinklalapių analizės įrankio similarweb.com duomenimis, 91 proc. visų laisvadienis.lt lankytojų tinklalapį aplanko per socialinį tinklą. Todėl socialiniame tinkle dažnai pasirodo melagingas, tačiau akį traukiantis turinys.

Publikacija parengta 15min bendradarbiaujant su „Facebook“ programoje, kuria siekiama stabdyti melagingų naujienų plitimą socialiniame tinkle.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis