Autobusiukų vairuotojai pareiškė, kad kaina galėtų būti mažinta iki 2 Lt. Esą su dabartine bilietų kaina, kai dieną ji siekia 2,5, o naktį 3,5 Lt, sunku konkuruoti. Keleivius vežiojančių mikroautobusų įmonių vadovai pateikė siūlymą mažinti bilietų kainas iki 2 Lt.
Pasak vicemerės Juditos Simonavičiūtės, maršrutinių taksi bilietų kainos priklauso nuo teismo sprendimo.
Pakeitus mažųjų autobusų bilietų kainas automatiškai turėtų būti peržiūrėtos ir didžiųjų autobusų bilietų kainos. Šių mažinti esą nebūtų galimybių.
Maršrutiniai autobusiukai, anot J.Simonavičiūtės, ėmė piktnaudžiauti ir nebevažiuoti į tolimesnius kampelius arba nesilaikyti grafiko, teigdami, jog tai jiems – nuostolinga.
Atlikus tyrimą nustatyta, kad grafiko laikosi tik 9-ojo maršruto autobusiukai, visi kiti pažeisdavo ir grafiką, nepasiekdavo galutinio kelionės tikslo.
Prieš metus skelbtame konkurse dėl keleivių vežiojimo 12-uoju ir 1-uoju maršrutais niekas nepanoro dalyvauti.
Esą pasirinkdami pelningiausius maršrutus ir aplenkdami tokias gyvenvietes kaip Rimkus, Paupius ar kitas vietoves maršrutinių autobusiukų savininkai neturėtų skųstis keleivių srautu. Skaičiuojama, kad per metus didžiaisiais autobusais važiuoja apie 32 mln. žmonių, autobusiukais – apie 6 mln.
Anot Klaipėdos keleivinio transporto vadovo Gintaro Neniškio, didžiųjų autobusų bilietėlius būtų galima piginti tik tuo atveju, jeigu būtų atsisakyta nepopuliarių maršrutų, kuriais važiuoja vos keli žmonės. Tačiau autobusams nustojus važinėti į atokesnes miesto vietas dalis klaipėdiečių liktų užribyje.
Dabar rengiama nauja viešojo transporto koncepcija, pertvarkysianti maršrutus, galutinai įdiegsianti bendrą transporto elektroninį bilietą. Kol ji bus parengta, autobusai važinės pagal senąją tvarką.