Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2019 08 01

Nesusipratimų virtinė: vandens tiekimą būrys santechnikų kaunietei atstatinėjo 1,5 mėnesio

Kaune gyvenanti skaitytoja kreipėsi į 15min dėl daugiabučių pastatų priežiūra Kaune besirūpinančios įmonės „Kauno centro būstas“ atsainaus požiūrio į savo aptarnaujamų klientų problemas. Moteris daugiau nei mėnesį gyveno be karšto vandens. „Kauno centro būstas“ teisinasi, kad dėl ilgai užsitęsusių darbų kalta sudėtinga daugiabučio namo konstrukcija bei nenumatyti trikdžiai.
Namas J.Jablonskio gatvėje
Namas J.Jablonskio gatvėje / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Skaitytoja Lina (vardas pakeistas), gyvenanti daugiabutyje Kaune, J.Jablonskio g. 13, yra itin nepatenkinta „Kauno centro būsto“ meistrų darbu. Nuo moters pirmo kreipimosi į „Kauno centro būstą“ dėl karšto vandens nebuvimo jos bute iki problemos išsprendimo praėjo mėnuo su puse. Lina papasakojo apie itin ilgai užsitęsusius darbus ir nesusipratimų virtinę, su kuria jai teko susidurti belaukiant vandens tiekimo trikdžių išsprendimo.

Pasak moters, viskas prasidėjo nuo to, kai jos bute prieš du mėnesius dingo karštas vanduo. Tai pastebėjusi, ji kreipėsi į „Kauno centro būstą“, bendrovė atsiuntė meistrus, turėjusius patikrinti situaciją ir nustatyti karšto vandens nebuvimo priežastį. Šie iš pradžių tikino, kad dėl vandens neatitekėjimo kalti užsikimšę filtrai, tačiau jų patys nesiryžo išvalyti, kadangi prie vamzdžių trukdė prieiti plytelės. Meistrai pasakė, „išsikvieskit ką nors, kas išgriautų trukdančias plyteles, kad mes galėtume pasiekti vamzdžius“, – pasakojo moteris.

Tuomet Lina išsikvietė kitą santechniką, kuriam nereikėjo griauti jokių plytelių. Jis išvalė filtrus, tačiau karštas vanduo tekėti nepradėjo.

Moteris savaitę laiko bandė susisiekti su „Kauno centro būstu“. Galiausiai sulaukė žmonių, kurie atvyko dar kartą patikrinti situaciją. Nuspręsta keisti vamzdyną, tačiau darbų pradžios vėlgi teko laukti visą savaitę.

Keblumai dėl neapdairaus darbo

Darbininkai dirbo išsijuosę visą dieną: iš pradžių jiems sunkiai sekėsi rasti, kur užsukti vandenį name, tada bandė vėl įtikinti Liną, kad dėl visko kalti užsikimšę filtrai. Skaitytoja papasakojo apie komediją primenančius darbininkų veiksmus: „Atėjo jie pas mane ir sako, štai, išvalėm filtrus, dabar viskas veikia.“ Tačiau paprašius pademonstruoti, vanduo iš čiaupo nebėgo.

Pamatę, kad karštas vanduo tikrai neatsirado, meistrai nusileido į pirmą aukštą griauti sienos, kad pasiektų reikiamus vamzdžius. Deja, ne iš karto jiems tai pavyko – nepataikė į reikiamą butą ir ėmė griauti ne to, kuris yra po juos iškvietusios moters butu, o kito sieną.

Galiausiai, liepos 8-ąją, išgriovę reikiamą sieną, būsto administratoriaus darbuotojai pakeitė vamzdžius, bet atsukti čiaupo negalėjo, kadangi tam jiems būtų reikėję patekti į parduotuvę, esančią po Linos butu. Parduotuvės darbo laikas jau buvo pasibaigęs, durys užrakintos, todėl meistrai pažadėjo grįžti ryte, tačiau jų moteris sulaukė tik po keturių dienų. Visas tas dienas Lina gyveno ne tik be karšto, tačiau ir be šalto vandens.

Liepos 12 dieną atsukus čiaupą, skaitytojos bute bėgo tiek karštas, tiek šaltas vanduo. Tačiau istorija tuo nesibaigė. Vanduo bėgo iš priešingų čiaupų nei turėtų. Problema neatrodė labai didelė, tačiau karštas vanduo bėgo ir į tualeto bakelį. Pritarę moteriai, kad taip neturėtų būti, meistrai nusprendė, kad reikia sukeisti vamzdžius vietomis, tačiau tai buvo atliekama tik po kelių dienų, o padaryti pavyko vėlgi ne iš pirmo bandymo.

Lina pasakoja, kad meistrai nupjovė vamzdžius, juos suvirino, jiems grįžus pas Liną į vonios kambarį, iš jo moteris išgirdo keiksmus. Pasirodo, jie suvirino nupjautus vamzdžius, lygiai taip pat, kaip jie buvo prieš tai, t. y. nesukeitę jų vietomis. Klaidą teko taisyti – dar kartą pjauti vamzdžius ir suvirinti, bet šį kartą jau taip, kaip pridera.

Per pusantro mėnesio prie vandens čiaupo mano vonioje dirbo gal devyni santechnikai. Kažkoks kosmosas.

Ilgas triūsas atsipirko – vandens tiekimo problema skaitytojos Linos bute išspręsta liepos 16-ąją.

„Per pusantro mėnesio prie vandens čiaupo mano vonioje dirbo gal devyni santechnikai. Kažkoks kosmosas“, – apie nesusipratimu virtusį meistrų darbą pasakoja moteris.

Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Namas J.Jablonskio gatvėje
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Namas J.Jablonskio gatvėje

Kalta sudėtinga konstrukcija?

15min susisiekus su „Kauno centro būsto“ ryšių su visuomene grupės vadovu Pauliumi Ugianskiu, išgirdome apgailestavimą dėl problemų, su kuriomis teko susidurti jų klientei.

„Deja, pastatų priežiūros srityje kartais pasitaiko sudėtingų ir nenumatytų techninių sprendimų, kuomet nustatyti gedimą ir jį pašalinti užtrunka laiko. Būtent taip įvyko minėtu atveju, kai dėl senos ir sudėtingos daugiabučio namo konstrukcijos bei nenumatytų trikdžių specialistai negalėjo operatyviai rasti problemos židinio“, – teisinosi P.Ugianskis.

„Kauno centro būsto“ atstovas atsiprašė besiskundžiančios moters ir patikino, kad svarbiausia yra tai, jog problemą pavyko išspręsti ir vandens tiekimas buvo atkurtas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?