NKVC vadovas: Vilniuje neįvykęs mitingas prieš NATO rodo žmonių atsparumą dezinformacijai

Šeštadienį prie Vokietijos ambasados neįvykusi planuota protesto akcija prieš Lietuvoje dislokuojamą NATO karių brigadą rodo visuomenės atsparumą dezinformacijai ir gerą tarnybų darbą, sako Nacionalinio krizių valdymo centro (NKVC) vadovas.
Neįvykęs protestas prie Vokietijos ambasados
Neįvykęs protestas prie Vokietijos ambasados / Pauliaus Peleckio / BNS nuotr.

Vilmantas Vitkauskas teigia, kad visuomenė nesureagavo į klaidinančius kvietimus, o tarnybos nustatė galimus provokatorius ir buvo pasiruošusios reaguoti.

„Manyčiau, kad visuomenės suvokimas grėsmių (...) yra pakankamai aukšto lygio ir labai džiugu, kad mūsų visuomenė nesureagavo į tokias provokacijas ir ignoravo tokius klaidinančius kvietimus kažkur tai dalyvauti. Aišku, tarnybos mūsų irgi yra pakankamai profesionalios ir buvo pasiruošė, jeigu ką, reaguoti, nustatė galimus provokatorius ir taip toliau“, – šeštadienį LRT sakė V.Vitkauskas.

Protesto akcija planuota vidurdienį prie Vokietijos ambasados, jos anonse socialiniame tinkle „Facebook“ grėsme Lietuvai įvardyti į šalį atvykstantys NATO kariai, valdžia kaltinama atidavusi „mūsų teritoriją svetimiems“.

NKVC duomenimis, kvietime nurodytu laiku prie ambasados protestuotojai nepasirodė, budėjo policija.

Kaip BNS anksčiau šią savaitę teigė Vilniaus savivaldybė, renginio organizatoriai dėl leidimo nesikreipė. NKVC įspėjo, jog tai – galima provokacija.

„Tos provokacijos nepavyksta ir mūsų oponentai šitoje vietoje patyrė nesėkmę“, – sakė V.Vitkauskas.

Protesto organizatoriumi prisistato Rafalas Kowalskis, tačiau dezinformacijos analizės centro „Debunk.org“ vadovas Viktoras Daukšas sako, jog tai – vadinamoji marionetinė paskyra.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis