„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2015 04 20 /2015 04 21

Nufilmuotas eksperimentas: iš 17 degalinių alaus nepilnamečiui nepardavė tik 3

Jaunuoliai atliko eksperimentą – ėjo per degalines ir pirko alkoholinius gėrimus. Slapta kamera nufilmuotas bandymas parodė, kad draudimo parduoti alkoholį pilnametystės nesulaukusiems mažai kas paiso – iš 17 degalinių tik 3 Juliui nepardavė alaus.
Nepilnametis Julius degalinėje nusipirko alaus
Nepilnametis Julius degalinėje nusipirko alaus / Simono Dailidės nuotr.

„Aš iš tiesų nesitikėjau, kad parduos tiek daug alkoholio. Man buvo liūdna tokiame eksperimente dalyvauti ir visa tai stebėti“, – vaizdo įraše kalba Julius.

Jo teigimu, kai kuriose degalinėse alaus jam pardavė nieko neklausdami, kitose paprašė pažymėjimo, ir nepaisant to, kad buvo akivaizdu, jog jaunuolis nepilnametis, alaus vis tiek parduodavo.

15min.lt kreipėsi į degalinių tinklus, kurių degalinių darbuotojai pardavė alaus nepilnamečiui, komentarų.

VIDEO: Eksperimento vaizdo įrašas

„Lukoil Baltija“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Romas Turlinskas 15min.lt atsiųstame atsakyme apgailestavo ir teigė esantis šokiruotas tokiais eksperimento rezultatais Vilniaus degalinėse.

„Mes kaip UAB „Lukoil Baltija“ įmonė šiuo metu itin jautriai reaguojame į kiekvieną susiklosčiusią situaciją ir šis įvykis mums parodo kokia tai opi problema visoje Lietuvoje“, – teigė jis.

R.Turlinskas sakė galintis tik apgailestauti ir padėkoti eksperimento iniciatoriams, pademonstravusiems, kad ne kiekvienas pilnamečiu atrodantis jaunuolis, iš tikrųjų toks yra.

Tačiau R.Turlinskas pabrėžė, kad nepaisant to, kad eksperimentas neatskleidžia tikrojo problemos aktualumo (pirkėjo išvaizda nekėlė pagrįstų abejonių dėl jo pakankamo amžiaus, į degalinę jis atvyko automobiliu), tikėtina, kai kuriems jaunuoliams, kuriems nedaug tetrūksta iki pilnametystės, visgi gali būti parduotas alkoholis.

„Ši problema, greičiausiai, aktuali ne tik degalinėms bet ir visoms kitoms mažmeninės prekybos įmonėms“, – sakė jis.

„Mūsų įmonei tinkamas klientų aptarnavimas yra ypatingai svarbus, tačiau ne visuomet žodžiai atspindi veiksmus. Suprasdami, kad didžiausias įmonės turtas – patikima darbuotojų komanda ėmėmės papildomų veiksmų ir papildomų procedūrų šių pažeidimų prevencijai savo įmonės valdomose degalinėse, nes tai kas įvyko Vilniaus degalinėse liūdina“, – pridūrė generalinio direktoriaus pavaduotojas.

R.Turlinskas sakė galintis tik apgailestauti ir padėkoti eksperimento iniciatoriams, pademonstravusiems, kad ne kiekvienas pilnamečiu atrodantis jaunuolis, iš tikrųjų toks yra.

Antradienį sureagavo ir „Statoil“. Įmonė pranešė po eksperimento atliksianti vidinį tyrimą.  „Bus atliktas vidinis tyrimas, kurio metu išsiaiškinsime įvykių aplinkybes ir priežastis. Taip pat imsimės papildomų priemonių sugriežtinti pirkėjų amžiaus patikrinimą įsigyjant alkoholio, tabako ar energinių gėrimų produktus. Norime paprašyti klientų supratingumo, jeigu dėl papildomų ir griežtesnių amžiaus patikrinimų pilnamečiams klientams iškiltų kokių nors nepatogumų.” – teigė Daiva Pivoriūnienė, „Statoil Fuel & Retail Lietuva” Degalinių tinklo departamento direktorė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“