Konsultacijas mokesčių klausimais gyventojai gali ją gauti paskambinę 1882 ar pateikę paklausimą elektroniniu būdu per Mano VMI. Papildomas konsultantų telefonu sąrašas gyventojams ir įmonėms pagal aptarnavimo teritorijas skelbiamas VMI interneto svetainėje. „Sodra“ konsultacijas teikia ir nuo šiol prašymus dėl išmokų bei kitus priima telefonu 1883. Daugiau informacijos galima rasti „Sodros“ interneto svetainėje, o beveik visas paslaugas gauti prisijungus prie asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui.
„Klientai, kurie buvo užsiregistravę atvykti į padalinius kitą savaitę, yra informuojami asmeniškai. Dėkojame gyventojams už supratingumą ir kviečiame naudotis VMI e.paslaugomis“, – sako VMI Mokestinių prievolių departamento direktorė S.Aliukonytė-Šnirienė.
Mokesčių mokėtojai, norintys gauti asmeninę konsultaciją, siekiant užtikrinti duomenų apsaugą, gali užsisakyti atpažinimą unikaliu telefono numeriu. Tą galima padaryti prisijungus prie Mano VMI, skiltyje „Nustatymai“, paspaudus „Keisti kontaktus“ – „Identifikavimo informacija“.
Jei paskambinus mokesčių informacijos centro telefonu 1882 VMI konsultantai užimti, rekomenduojama naudotis skambučio užsakymo paslauga. Asmuo gali užsisakyti VMI konsultantų atskambinimą jam patogiu laiku. Tą galima padaryti prisijungus prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe apačioje reikia paspausti „konsultanto“ ikonėlę ir pasirinkti langą „Užsakykite skambutį“. Atskambinimo paslauga galima į mobilaus telefono numerį.
Tiems, kurie neturi galimybės naudotis VMI e. paslaugomis ir privalo pateikti deklaraciją, tai padaryti nuotoliniu būdu padės VMI konsultantai, paskambinus telefonu 1882. Net ir tokiu atveju, kai gyventojui pildant deklaraciją reikia pateikti susijusių dokumentų duomenis, fiziškai dokumentų atnešti į VMI padalinį nereikia, užtenka prašomus duomenis pateikti konsultantui telefonu.
Paklausimus e. būdu gyventojai taip pat gali užduoti ir raštu, prisijungę prie Mano VMI, taip pat, minėtoje sistemoje galima pasirinkti pokalbį numatytomis temomis su konsultantu internetu (chat).
VMI paslaugos nuotoliniu būdu yra teikiamos per Mano VMI, Elektroninio deklaravimo sistemą (EDS), i.MAS, MOSS, AIS ir kt.
Prisijungę prie Mano VMI gyventojai gali sužinoti aktualią asmeninę mokesčių informaciją, įsigyti, pratęsti verslo liudijimus, įregistruoti ar išregistruoti individualią veiklą, teikti prašymą įregistruoti pridėtinės vertės mokesčio mokėtoju, išregistruoti iš pridėtinės vertės mokesčio mokėtojų ir kt.
„Sodros“ klientai, norintys gauti asmeninę konsultaciją, gali prisijungti prie asmeninės paskyros ir pasinaudoti „gyvo pokalbio“ (chat) paslauga, taip pat asmeninės paskyros nustatymuose sugeneruoti asmeninį KID kodą, kuris leidžia identifikuoti gyventoją ir suteikti jam asmeninę konsultaciją telefonu. Paskambinus į „Sodros“ konsultacijų centrą tereikia padiktuoti savo KID kodą.
Dėl pandemijos „Sodra“ nuo šiol daugelį prašymų dėl ligos, motinystės, tėvystės, vaiko priežiūros, nedarbo išmokų, pensijos skyrimo ir kitų priima tiesiog telefonu 1883. Dėl karantino išaugus skambučių srautui gyventojams gali tekti šiek tiek ilgiau palaukti, kol konsultantas atsilieps, tačiau skambučių eilė valdoma automatiškai, klientas informuojamas, kiek reikės laukti konsultacijos bei yra galimybė didžiąją dalį informacijos ir paslaugų rasti „Sodros“ interneto svetainėje.