2011 06 30

Nuo šio penktadienio į Kauno viešąjį transportą – tik pro priekines duris

Nuo liepos 1 dienos Kauno viešajame transporte įsigalioja vadinamoji „priekinių durų“ tvarka. Stotelėse sustoję autobusų ir troleibusų vairuotojai iš pradžių atidarys priekines duris. Tik po to, kai visi keleiviai įlips į vidų, bus atidaromos vidurinės ir galinės durys, pro kurias žmonės išlips lauk.
Įlipimas pro priekines duris
Įlipimas pro priekines duris / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Nuo šio penktadienio į viešąjį transportą pro priekines duris įlipę keleiviai privalės turimą el. bilieto kortelę priglausti prie komposterio, esančio šalia vairuotojo, ir patikrinti, ar el. bilietas galioja (apie e. bilieto galiojimą keleivis ir vairuotojas bus informuojami šviesos ir garsiniu signalu), pažymėti turimą vienkartinį bilietą arba nusipirkti bilietą iš vairuotojo.

Labiausiai šių pasikeitimų baiminasi būtent troleibusų bei autobusų vairuotojai, kuriems nuo šiol reikės ne tik vairuoti bei prekiauti bilietais, bet ir kontroliuoti, ar visi keleiviai laikosi naujosios tvarkos ir turi galiojančius bilietus.

Daugelyje vakarų Europos valstybių, taip pat ir Vilniuje, Klaipėdoje ir kituose šalies miestuose galiojančią tvarką Kaune įvedantys už eismo organizavimą atsakingi valdininkai neabejoja: į viešąjį transporto lipant pro priekį, padidės saugumas, viduje sumažės asocialių asmenų bei išaugs bilietų pardavimas.

Analizuojant Vilniaus bei Klaipėdos patirtį pastebėta, kad įsigaliojus naujai įlipimo į viešąjį transportą tvarkai sumažėjo konfliktų tarp kontrolę vykdančių asmenų ir keleivių, sumažėjo vandalizmo atvejų, sumažėjo važiuojančių viešuoju transportu asocialių žmonių, neblaivių keleivių skaičius, transporto priemonės tapo švaresnės. Ypač sumažėjo važiuojančių be bilieto keleivių skaičius, padidėjo vienkartinių bilietų prekyba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis