„Nuoširdžiai atsiprašome“: „Ryanair“ atskleidė, kodėl pirmadienį neįvyko skrydis iš Romos į Vilnių

Pora šimtų keleivių, ketinusių pirmadienį iš Romos skristi į Vilnių, Lietuvos sostinės tądien taip ir nepasiekė – po aibės atidėjimų „Ryanair“ skrydis galiausiai buvo atšauktas. Keleiviai piktinosi informacijos trūkumu ir tuo, kad oro linijos neparūpino nei maisto kuponų, nei nakvynės. Airijos pigių skrydžių bendrovė 15min atsakė, kodėl neįvyko šis skrydis ir kodėl tinkamai nebuvo pasirūpinta keleiviais.
Nei viešbučio, nei maisto kuponų: pora šimtų keleivių taip ir nepasiekė Vilniaus
Nei viešbučio, nei maisto kuponų: pora šimtų keleivių taip ir nepasiekė Vilniaus / 15min montažas

Apie tai, ką teko iškęsti Romos Fjumičino oro uoste, 15min antradienį papasakojo minėtu lėktuvu į Vilnių turėjusi skristi keleivė.

Ji į Lietuvos sostinę grįžo tik trečiadienį, o nakvyne turėjo pasirūpinti pati, kadangi „Ryanair“ jos nesuorganizavo.

Kai kurie kiti keleiviai Romoje galėjo užsibūti ir ilgiau dėl to, kad artimiausiuose lėktuvuose į Lietuvą paprasčiausiai buvo mažai vietų.

15min skaitytojos Aušros nuotr./Pirmadienio skrydis iš Romos į Vilnių taip ir neįvyko
15min skaitytojos Aušros nuotr./Pirmadienio skrydis iš Romos į Vilnių taip ir neįvyko

Iki šiol priežastis, kodėl šis skrydis buvo atšauktas, nebuvo iki galo aiški – Lietuvos oro uostams buvo nurodyta, kad tai „techninės priežastys“, o keleiviams buvo teigiama ir tai, jog lėktuvas nepakilo dėl prastų oro sąlygų.

Kodėl neįvyko skrydis?

„Ryanair“ atstovė spaudai Vidurio ir Rytų Europai bei Baltijos šalims Alicja Wójcik-Gołębiowska 15min atskleidė, kodėl neįvyko pirmadienį, 18.05 val., numatytas skrydis iš Romos į Vilnių.

„Liepos 22 dieną numatytas skrydis iš Romos į Vilnių buvo atidėtas ir vėliau atšauktas dėl skrydžių valdymo darbuotojų trūkumo visoje Europoje“, – pabrėžė bendrovės atstovė.

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Alicja Wójcik-Gołębiowska
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Alicja Wójcik-Gołębiowska

Ji taip pat tvirtino, kad keleiviams buvo išsiųsta beveik 20 įvairių pranešimų su informacija, kaip būtų galima elgtis.

Be kita ko, „Ryanair“ atstovė patikino, kad bendrovė bandė suorganizuoti nakvynę keleiviams, tačiau galimybės tą padaryti buvo ribotos. Dėl to esą keleiviams buvo patarta nakvynę organizuotis patiems su galimybe kompensuoti patirtus nuostolius.

Tuo pačiu A.Wójcik-Gołębiowska sakė apgailestaujanti dėl to, kad minėtas skrydis neįvyko.

„Mes nuoširdžiai atsiprašome dėl nepatogumų, kuriuos sukėlė šio skrydžio atšaukimas dėl skrydžio valdymo darbuotojų trūkumo – tai nepriklauso nuo Ryanair“, – kalbėjo bendrovės atstovė.

Jos teigimu, su šia problema susiduria visos Europoje veiklą vykdančios skrydžių bendrovės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis