Apie tai, ką teko iškęsti Romos Fjumičino oro uoste, 15min antradienį papasakojo minėtu lėktuvu į Vilnių turėjusi skristi keleivė.
Ji į Lietuvos sostinę grįžo tik trečiadienį, o nakvyne turėjo pasirūpinti pati, kadangi „Ryanair“ jos nesuorganizavo.
Kai kurie kiti keleiviai Romoje galėjo užsibūti ir ilgiau dėl to, kad artimiausiuose lėktuvuose į Lietuvą paprasčiausiai buvo mažai vietų.
Iki šiol priežastis, kodėl šis skrydis buvo atšauktas, nebuvo iki galo aiški – Lietuvos oro uostams buvo nurodyta, kad tai „techninės priežastys“, o keleiviams buvo teigiama ir tai, jog lėktuvas nepakilo dėl prastų oro sąlygų.
Kodėl neįvyko skrydis?
„Ryanair“ atstovė spaudai Vidurio ir Rytų Europai bei Baltijos šalims Alicja Wójcik-Gołębiowska 15min atskleidė, kodėl neįvyko pirmadienį, 18.05 val., numatytas skrydis iš Romos į Vilnių.
„Liepos 22 dieną numatytas skrydis iš Romos į Vilnių buvo atidėtas ir vėliau atšauktas dėl skrydžių valdymo darbuotojų trūkumo visoje Europoje“, – pabrėžė bendrovės atstovė.
Ji taip pat tvirtino, kad keleiviams buvo išsiųsta beveik 20 įvairių pranešimų su informacija, kaip būtų galima elgtis.
Be kita ko, „Ryanair“ atstovė patikino, kad bendrovė bandė suorganizuoti nakvynę keleiviams, tačiau galimybės tą padaryti buvo ribotos. Dėl to esą keleiviams buvo patarta nakvynę organizuotis patiems su galimybe kompensuoti patirtus nuostolius.
Tuo pačiu A.Wójcik-Gołębiowska sakė apgailestaujanti dėl to, kad minėtas skrydis neįvyko.
„Mes nuoširdžiai atsiprašome dėl nepatogumų, kuriuos sukėlė šio skrydžio atšaukimas dėl skrydžio valdymo darbuotojų trūkumo – tai nepriklauso nuo Ryanair“, – kalbėjo bendrovės atstovė.
Jos teigimu, su šia problema susiduria visos Europoje veiklą vykdančios skrydžių bendrovės.