Sostinėje gyvenanti Margarita Kalvarijų gatvėje esančiame prekybos centre „Rimi“ pirmadienį įsigijo pusę kepto viščiuko. Mėsa buvo skirta Santariškių klinikose gulinčiam uošviui.
„Paukštiena buvo įdėta į popierinį maišelį, todėl net negalėjau įtarti, kad ji gali būti sugedusi. Mėsą nuvežėme ligoniui. Vaikščiodama po palatą pajutau labai nemalonų kvapą, patikrinau vištieną – dvokė ji“, – „15min“ pasakojo Margarita. Moters teigimu, mėsa buvo taip sugedusi, kad priminė popierių, be to, buvo akivaizdu, kad parduotuvėje paukštis buvo kepamas per trumpai – prie kaulo buvo matyti kraujo.
Žadėjo atlikti tyrimą
Margarita su sutuoktiniu nuvyko į tą pačią parduotuvę. Prekybos centro „Rimi“ atstovė sutuoktiniams pareiškė, kad tai – pirmas toks atvejis, ir pasiūlė grąžinti už vištieną sumokėtus 6,5 Lt.
„Parduotuvės vedėja išraudo, susinervino. Pinigų, žinoma, atsisakiau, dar paklausiau, ar ji tik nejuokauja. Gaila, nebenuėjau pasižiūrėti, ar tokie pat maišeliai su mėsa nebuvo ir toliau pardavinėjami“, – sakė ji.
Apie nusipirktą nekokybišką vištieną vilnietė visą parą veikiančiu telefonu pirmadienio vakarą informavo Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą (VMVT). Šios specialistai patarė jai per naktį pusę viščiuko laikyti šaldytuve, o kitą dieną atvežti mėsą į laboratoriją tyrimams.
Atsisakė tirti
Tačiau vakar, moters teigimu, institucijos ją ėmė siuntinėti viena pas kitą. Anot Margaritos, maisto kokybės specialistai jai pareiškė netirsiantys vištienos, nes nėra įsitikinę, kad ji iš tiesų pirkta jos nurodytoje parduotuvėje.
„Jie ėmė svarstyti, kad aš galbūt pakeičiau mėsą, ją pirkau kažkur kitur, kartojo, kas bus, jeigu nukentės parduotuvė. Specialistė pauostė, patvirtino, kad akivaizdu, jog višta pašvinkusi, tačiau jos neištyrė, nes ši mėsa – ne įrodymas“, – piktinosi Margarita.
Vilnietei buvo paaiškinta, kad norint įrodyti, jog mėsa – ne šviežia, specialistai turi patys nuvykti į prekybos centrą ir paimti vištienos mėginius.
„Spėju, kad mes buvome siuntinėjami tik tam, kad būtų vilkinamas laikas, kitaip to paaiškinti negaliu“, – kalbėjo vilnietė. – Mėsos ragavusiam uošviui pasidarė bloga, jį pykina, nors jis suvalgė tik porą gabalėlių. Jis sunkus onkologinis ligonis, jam ir taip blogai buvo, o dabar – dar blogiau.“
Vilniaus VMVT atstovai „15min“ sakė gavę vilnietės Margaritos skundą, tačiau daugiau komentuoti nenorėjo, o klausimus paprašė atsiųsti raštu.
„Kokybė mums prioritetas“
„Kokybė mums – prioritetinė sritis“, – „15min“ aiškino „Rimi“ Viešųjų ryšių vadovė Raminta Stanaitytė-Česnulienė.
Bendrovės atstovės teigimu, šiuo metu aiškinamasi situacija Kalvarijų gatvės „Rimi“ parduotuvėje. „Daugiau nusiskundimų dėl šio produkto negavome. Patikros dokumentai tvarkingi, kiekiai sutampa, sąlygos atitinka higienos reikalavimus, galiojimo terminai tvarkingi“, – sakė ji.
Anot R.Stanaitytės-Česnulienės, kasdien kas keturias valandas tikrinama keptos produkcijos kokybė, pasirašoma speciali patikros kortelė, kuri dedama vitrinoje.