2018 01 08

Nužudymas Klaipėdos „Akropolyje“: peiliu sužalotas ir nukraujavęs apsaugininkas medikų laukė 15 minučių?

Po sukrečiančios dramos Klaipėdos „Akropolyje“, kai vagyste įtariamas asmuo peiliu mirtinai sužalojo apsaugininką, visuomenėje kilo svarstymų, ar tokioje populiarioje ir lankytojų gausiai lankomoje vietoje neturėtų budėti gyvybes sergstintis medikas.
Reido akimirka
Policija / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Penktadienio vakarą Klaipėdos „Akropolyje“ vagyste įtartas 29-erių vyras buvo nuvestas į apsaugininkų darbo vietą ir laukta atvyksiančios policijos. Deja, pareigūnai vyko į kur kas kraupesnį įvykį. Vyriškis staiga išsitraukė statybinį peilį ištraukiama geležte ir mostelėjęs pataikė tiesiai apsaugininkui į arteriją. Liudininkų teigimu, stipriai kraujavęs apsaugos darbuotojas galėjo būti išgelbėtas, jei būtų akimirksniu sulaukęs tinkamos pagalbos.

„Kalbėjau vakar su savo vyriausiuoju sūnumi, jis jam bandė suteikti pirmąją pagalbą. Deja, kai jis prie jo atsirado, jau buvo praėję 10 minučių. Ir kadangi pirmoji pagalba iki tol buvo netinkamai suteikiama ir visi, nuo kolegų, apsaugos darbuotojų iki policijos pareigūnų, buvo sutrikę, nežinojo, ką daryti, vaikinas jau buvo netekęs labai daug kraujo... deja...

Gydytojų laukė dar penkias minutes. Pasak sūnaus, svarbiausios buvo pirmosios minutės. Jei žaizda būtų buvusi užspausta tinkamai, ką gali žinoti...“ – socialiniame tinkle rašė klaipėdietis Aurimas Mockus.

15min kalbintas vyras stebėjosi, jog „Akropolyje“ nebudi medikas.

„Mergaitė prie mano akių „Akropolyje“ buvo iškritusi iš kojų dėl diabeto. Tokiu atveju turi laukti, kol atvažiuos greitoji, pasiėmęs žmogų ant rankų. „Akropolyje“ išlaikyti budintį paramediko etatą, man atrodo, juokų darbas turėtų būti“, – sakė A.Mockus.

Bendrovės „Akropolis group“ atstovo Frederiko Jansono komentaras:

„Pirmiausia norėtume išreikšti nuoširdžią užuojautą žuvusiojo šeimai ir artimiesiems. Tai, kas įvyko Klaipėdoje, yra baisi tragedija, kokios „Akropoliuose“ nėra buvę beveik per 16 prekybos ir pramogų centrų veiklos metų.

Mūsų klientų bei darbuotojų saugumas – vienas svarbiausių įmonės prioritetų. Todėl vienas reikalavimų prekybos centruose „Akropolis“ dirbančioms saugos tarnyboms – darbuotojų mokymas elgtis ekstremaliose situacijose bei gebėjimas suteikti pirmąją pagalbą. Nuo pernai metų „Akropolių“ „Maximose“ yra įrengti defibriliatoriai, parduotuvės darbuotojai taip pat apmokyti teikti pirmąją pagalbą.

Be abejo, mes kartu su specialistais įvertinsime visas šio sukrečiančio įvykio aplinkybes ir spręsime, kokių papildomų veiksmų reikėtų imtis ateityje.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų