„Kol kas – pirminė stadija, sutarėme tiktai dėl apžvalgos, tai yra skenavimo“, – antradienį BNS sakė bendrovės „Oro navigacija“ vadovas Algimantas Raščius.
Darbų kainos jis nenorėjo viešinti.
„Komanda šiandien atskrenda, pradeda vakare darbus, rytoj įranga atvažiuoja. Skenavimas turėtų būti gegužės 30-31 dieną, jeigu oras geras“, – sakė A.Raščius.
Skenavimus atlikę ekspertai turėtų pasiūlyti, kaip būtų galima orlaivį iškelti.
„Jeigu trauksime, čia jau bus kitas sprendimas, ne „Oro navigacijos“ sprendimas“, – pažymėjo jis.
Lėktuvo apžiūrai bus pasitelktas Lietuvos karinių jūrų pajėgų laivas. Kuris konkrečiai laivas tiks operacijai, pasirinks „Mammoet“ atstovai.
„Jie rytoj atvyks į laivą, žiūrės, kaip tinka, kokia įranga. Taip daug pigiau išeina, jeigu su laivu samdytume, mano žiniomis, kažkur 200-300 tūkst. eurų kainuotų“, – sakė A.Raščius.
Darbai bus finansuojami iš Vyriausybės rezervo fondo. Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius pirmadienį neatmetė, kad regreso tvarka padengti išlaidas gali būti reikalaujama iš orlaivio savininkų – „Klaipėdos avialinijų“. Šios vadovai esą nepageidauja iškelti orlaivio, jei to nereikės siekiant atgauti galbūt ten esančius pilotų kūnus.
Iš Geteborgo į Klaipėdą skridęs lėktuvas „An-2“ su patyrusiais lietuviais pilotais virš Baltijos jūros dingo gegužės 16-osios popietę. Po trijų parų lėktuvas rastas Baltijos jūros dugne. Dar po dviejų parų nustatyta, kad orlaivyje yra bent vieno piloto kūnas.