Susisiekimo ministerijos keleivių vežimo direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojas Albinas Ragauskis „15 min“ sakė, kad šis traukinio maršruto projektas parengtas ir įgyvendintas per 3 mėnesius.
„Išnaudojome turimą, tačiau neapkrautą geležinkelio infrastruktūrą“, – sakė jis.
Kol kas kursuos vienas traukinys, tačiau šiemet turėtume gauti ir antrą. Sakė A.Ragauskis.
Kadangi naujų kelių traukiniui tiesti nereikėjo, tereikėjo pastatyti 2 naujus peronus. Anot A.Ragauskio, jų pastatymas valstybei atsiėjo apie 2 mln. Lt.
Susisiekimo ministerijos atstovo teigimu, specialiai šiam maršrutui bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ nupirko naują vieno vagono traukinį.
„Kol kas kursuos vienas traukinys, tačiau šiemet turėtume gauti ir antrą“, – sakė A.Ragauskis.
Anot „Lietuvos geležinkelių“ atstovų, traukinys naujuoju maršrutu kursuos maždaug kas 40 min. Pirmasis išvykimas bus apie 5 val. ryte, o paskutinis 00.25 val. Traukinyje bus 93 sėdimos vietos. Septynias minutes iki oro uosto iš stoties truksiančios kelionės bilieto kaina – 2 Lt.
A.Ragauskis teigė, kad šis maršrutas bus patogus ne tik keliaujantiems į Vilniaus oro uostą, jis bus patogus ir pietinėje miesto dalyje gyvenantiems vilniečiams. Taip tikimasi išvengti laiko gaišimo eismo spūstyse.