Bankrutavusios ir didžiules skolas palikusios reklamos agentūros „Rodiklis“ savininkas, toliau vystantis reklamos verslą, užsitraukė toje pačioje srityje dirbančių verslininkų nemalonę. Prieš pat Kalėdas R.Reklaitis pakeitė savo valdomos bendrovės „Advilis“ pavadinimą į „Adgino vizija“.
Šis žingsnis nepraslydo pro prekių ženklą „Ad G.I.N“ valdančios reklamos agentūros „Gerų idėjų namai“ bei dar vienos įmonės „Jūsų vizija“ vadovų akis. Pasak jų, R.Reklaičiui priklausančios bendrovės pavadinimo keitimo tikslas – diskredituoti konkuruojančias įmones bei klaidinti klientus, tiekėjus ir teisėsaugą.
„Mūsų prekių ženklas („Ad G.I.N.“ – red.) yra gana senas rinkoje ir gerai žinomas. Jo reklamai esame išleidę nemažai pinigų. Turint omenyje su R.Reklaičiu susijusių įmonių praktiką ir prieštaringą jo reputaciją, mūsų patiriama žala yra daugiau nei moralinė. Labai svarbu, kad klientai ir mūsų paslaugų tiekėjai aiškiai atskirtų mus nuo R.Reklaičio šutvės“, – teigė bendrovės „Gerų idėjų namai“ vadovas Šarūnas Jasiukevičius.
Ruošia ieškinį
Įmonės, kurių pavadinimus galimai pavogė prieštaringai vertinamas verslininkas, ruošia ieškinius ir ketina kreiptis į teismą.
„Vadovaujantis Civiliniu kodeksu, juridinio asmens pavadinimas neturi klaidinti dėl jo panašumo į anksčiau už juridinį asmenį Lietuvos Respublikoje įregistruotus prekių ženklus. Šiuo atveju panašumas yra gana akivaizdus, nes UAB „Adgino vizija“ pavadinime naudojamas tas pats žodis „adgin“, iš kurio sudarytas UAB „Gerų idėjų namai“ priklausantis prekių ženklas. Atsižvelgdamas į tai, kad galimai pažeidžiamos prekių ženklo savininko teisės, ženklo savininkas turi teisę kreiptis į teismą ir reikalauti, kad teismas įpareigotų juridinį asmenį pakeisti pavadinimą ir atlyginti tais veiksmais padarytą turtinę bei neturtinę žalą“, – tvirtino ieškinį ruošiančios advokatų kontoros „Metida“ teisininkas Erikas Saukalas. Pasak jo, remiantis Konkurencijos įstatymu, teisėtas prekių ženklo savininkas turi teisę reikalauti žalos atlyginimo.
„Šiuo atveju akivaizdu, kad UAB „Adgino vizija“ ir teisėtas prekių ženklo „Ad G.I.N.“ savininkas yra tiesioginiai konkurentai. Pavadinimas UAB „Adgino vizija“ yra panašus tiek į prekių ženklą „adgin.lt“, tiek į domeną www.adgin.lt. UAB „Adgino vizija“ šiais veiksmais galimai siekia sukelti painiavą ir nesąžiningai pasinaudoti sąžiningai veikiančios įmonės reputacija“, – argumentus žėrė E.Saukalas.
Pats R.Reklaitis, kurio veiklą dėl nuslėptų mokesčių ir galimo pinigų plovimo tiria Valstybinė mokesčių inspekcija, plačiau paaiškinti susidariusią situaciją atsisakė. Verslininkas tik patikino prekių ženklo „Adgino vizija“ jis nenaudojantis.
Nukentėjusiuosius vienys draugija
Pasak bendrovės „Gerų idėjų namai“ vadovo Š.Jasiukevičiaus, artimiausiu metu ketinama steigti „Nukentėjusių nuo R.Reklaičio veiklos asmenų“ draugiją, kuri vienys ne tik buvusius „Rodiklio“ darbuotojus, bet ir įmones, prekių bei paslaugų tiekėjus, kurie nukentėjo nuo R.Reklaičio. Planuojama, jog draugija stebės su R.Reklaičio veikla susijusius teisminius procesus ir informuos žiniasklaidą apie jų eigą, teiks konsultacijas visiems nukentėjusiems nuo galimai nesąžiningos šio verslininko veiklos.