Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 10 28

Paminklų pardavinėjimas stotyje nuoboduliu nekvepia

Sostinės stoties rajone antkapius pardavinėjančiai Jolantai čia neliūdna – paminklų dažnai patyrinėti užsuka ir turistai, liūdėti neleidžia ir rajono gyvenimas.
Parduodami paminklai
Parduodami paminklai

„Kažkaip man sekasi“, – sakė Jolanta, kuriai darbas stoties rajone tikrai neapkarto. Mat moters niekas nėra  užpuolęs, išgąsdinęs, o turistai dažnai ir pralinksmina.

Įmonės „Amžinasis akmuo“ filialas, kur dirba Jolanta, įsikūręs sostinės Sodų gatvėje. Ji veda ne tik į Vilniaus širdį, bet ir taip pat į nelegalaus verslo irštvą.

Visi žino, kad tos mergaitės vaikštinėja šia gatve.

„Visi žino, kad tos mergaitės vaikštinėja šia gatve“, – šypsojosi Jolanta paklausta, ar netenka pro langą stebėti, kaip klientus medžioja stoties prostitutės.

Moteris teigia, kad per dvejus darbo metus neteko stebėti jokių muštynių priešais langus, tik kartą vagys išsinešė kelis paminklus.

Tuo metu stotyje dažnai zujantys turistai Jolantą pralinksmina: „Dažnai čia turistai fotografuojasi. Jauni žmonės, eidami iš viešbučio į senamiestį, pamano, kad čia kapinės, ir fotografuojasi.“

Ypač ryškiai moteris prisimena indą, kuris lauke eksponuojamus paminklus palaikė tikromis kapinėmis.

„Žiūriu – vaikštinėja, iš aprangos matau, kad pietietis kažkoks. Priėjau arčiau, supratau, kad iš Indijos, nes jų apranga tokia tipinė. Jis galvojo, kad čia kapinės, tai su juo gražiai pasišnekėjau, paaiškinau. Bet dauguma čia – jaunimas, jie kvailioja, jiems juokinga“, – juokėsi Jolanta.

Jos teigimu, gerai, kad įmonė yra įsikūrusi prie pat stoties. Mat žmonių srautas didelis, todėl įmonei ir reklama gera.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos