Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Petras Tekorius BNS sakė, jog ketvirtadienį Lietuvos delegacija susitarė su Rusijos bendrove „Mostostroj N 6“, kad ši paskutinius tilto darbus pradėtų po savaitės.
„Viena atrama, kurią turi pastatyti rusai Lietuvos krante, yra bendra, ir kol ta atrama nėra pastatyta, tol mes negalime baigti savo projekto, nes ant atramos gulasi mūsų perdanga“, – BNS sakė P.Tekorius.
Anot jo, ketvirtadienį Tilžėje (Sovetske) su Rusijos atstovais susitiko Kelių direkcijos, Lietuvos rangovo – „Latvijos tilti“ ir „Kauno kelių“ konsorciumo, Užsienio reikalų ministerijos ir Valstybės sienos apsaugos tarnybos atstovai. Sutarta, jog „Mostostroj N 6“ darbus pradės kitą trečiadienį.
Tiltas, kuris sujungs Panemunę ir Tilžę (Sovetską), padidins pasienio kontrolės punktų pralaidumą tarp Lietuvos ir Karaliaučiaus.
Paklaustas, kodėl Rusijos rangovė vėluoja baigti tiltą, P.Tekorius minėjo biurokratines ir kitas kliūtis.
2013-ųjų vasaros pabaigoje pradėta Panemunės aplinkkelio statyba turi būti baigta šių metų spalio mėnesį.
Tilto per Nemuną projektą sudaro dvi dalys: tiltas ir aplinkkelis per Sovetską – juos stato Rusija, ir senvagės Lietuvos pusėje sutvarkymas, pastatant estakadą ir tiltą, nutiesiant kelią aplink Panemunės miestelį ir įrengiant inžinerinius tinklus – šiuos darbus atlieka Lietuva.
Prieš metus „Latvijas tilti“ ir „Kauno kelių“ konsorciumas gavo Kelių direkcijos užsakymą už 84,779 mln. litų statyti Panemunės aplinkkelį. 34,5 mln. litų dalį finansuoja Europos Sąjunga.
Lietuva ir Rusija po kelerius metus trukusių diskusijų 2011 metų spalį pasirašė susitarimą dėl naujo tilto per Nemuną ir jo prieigų statybos. Tiltas, kuris sujungs Panemunę ir Tilžę (Sovetską), padidins pasienio kontrolės punktų pralaidumą tarp Lietuvos ir Karaliaučiaus.
Naujas tiltas statomas greta dabartinio Karalienės Luizos tilto, kuris priklauso Rusijai. Tiltas yra svarbus infrastruktūros projektas, kadangi jis yra kelio Ryga-Šiauliai-Tauragė-Kaliningradas dalis.