15min.lt jau rašė, kad savaitės viduryje Kauno miesto savivaldybėje buvo pristatytas techninis naujo tilto statybų projektas.
Pristatymą parengęs VĮ „Transporto ir kelių tyrimo institutas“ projektų vadovas Mečislovas Jocius pažymėjo, jog buvo apsvarstyti trys galimi variantai. Tačiau visuose buvo siūloma esamą perdangą išardyti ir ant rekonstruotų atramų įrengti naują plienbetoninę perdangą bei praplatinti tiltą iki keturių transporto juostų. Pasirinktas optimaliausias variantas – naują tiltą statyti ant senojo ašies. Numatomas tilto plotis – 20,8 metrų, ilgis – 273 metrų. Pasak projekto rengėjų, tiltas nekliudytų Šančių kapinių bei gyventojų valdų. Tačiau problemų vis dėlto kiltų.
„Nėra paskaičiuotas didesnis automobilių srautas Panemunės pusėje, prie „T“ formos sankryžos, kur ir dabar būna spūstys. Jei vietoje dabar esančių dviejų eismo juostų turėsime keturias, tuomet ir automobilių skaičius padidės dvigubai. Kur jie dings pervažiavę tiltą?“ – apie būsimus nepatogumus klausė mero pavaduotojas Rimantas Mikaitis.
Naujas tiltas – 2013 metų pabaigoje
Šiuo metu Panemunės tilto statybų techninis projektas jau baigtas, iki gruodžio 1-osios bus atlikta ir jo ekspertizė. Jei projektas „neužklius“, viešųjų pirkimų konkursą darbų rangovams parinkti ketinama paskelbti 2011-ųjų pradžioje.
„Dabartinė kaina kosminė. Tačiau patirtis rodo, kad valstybinėmis kainomis paskaičiuota sąmata konkurso metu sumažėja bent trečdaliu. To ir tikimės“, – sakė Kauno meras Andrius Kupčinskas. Pasak jo, tilto statybos bus finansuojamos iš miesto biudžeto, taip pat Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšomis. „Jei viskas vyks sklandžiai, miestas pirmąjį įnašą – kokius 5 mln. Lt – į tilto statybas galėtų skirti kitų metų pradžioje. Antroje pusėje turėtų prasidėti darbai, o 2013 metų pabaigoje tiltas turėtų būti užbaigtas“, – planavo meras.