2009 01 06

Parko „Vichy“ vadovai: „Didelių nesklandumų nebuvo“

Akciją paskelbusio ir milžiniško klientų srauto sulaukusio vandens parko „Vichy“ atstovai teigia kaltės dėl kilusių nesklandumų nejaučiantys ir siūlo į parką eiti darbo dienomis.
vichy
„Vichy“ vandens parko atstovai norintiems išvengti spūsčių žmonėms siūlo pramogauti darbo dienomis. / „Scanpix“ nuotr.

Naujienų portalas 15min.lt jau rašė, kad vandens pramogų parke dėl paskelbtos akcijos pirmosiomis metų dienomis susidarė spūsčių ir ne visi norintieji galėjo jame apsilankyti. Apie tai šiandien rašo ir dienraštis „Verslo žinios“.

Siūlo lankytis darbo dienomis

Nepaisydama klientų skundų, Ieva Maziliauskaitė, vandens parko „Vichy“  generalinė direktorė, dienraščiui teigė, kad praėjusį savaitgalį jokių didelių nesklandumų aptarnaujant klientus nebuvo. Ji pabrėžė, kad abonementus įsigiję klientai į pramogų parką patenka bendra tvarka ir neturi jokių išskirtinių teisių, tad tikėtis laisvesnio įėjimo be eilės neturėtų. Parko vadovė sutiko, kad per praėjusios savaitės kelias laisvas dienas sulaukta lankytojų antplūdžio, tad daugumai žmonių teko laukti. Vis dėlto, jos teigimu, lauti reikėję nedaug.

Norintiesiems parke rasti daugiau laisvos erdvės I.Maziliauskaitė pataria eiti darbo dienomis, kai klientų srautas mažesnis. Vis dėlto jau prieš šventines dienas Nerijus Mikalajūnas, vandens parko atstovas spaudai, tikino, kad akcija suplanuota ir parke grūsčių nebus.

Didelės problemos nemato

Audrius Savickas, nepriklausomas rinkodaros konsultantas, teigė, kad bendraujant su klientais ir organizuojant įvairias akcijas labai svarbus tampa pažadas. Kai pažadas neatitinka lūkesčių – atsiranda didelė rizika prarasti klientą. Tačiau šiuo atveju pašnekovas didelės grėsmės „Vichy“ reputacijai neįžvelgė: „Man neatrodo, kad čia buvo didelė problema. Juk tie abonementai parduoti per akciją, tad ir pirkėjai turi prisiimti nepatogumo riziką.“ Pašnekovas pripažino, kad nesuvaldyti klientų srauto nėra gerai ir bendrovei derėtų atsiprašyti, tačiau tikino, jog svarbų žingsnį vandens parkas žengė klientus apie galimus nepatogumus įspėdamas iš anksto.

Druskininkuose nesklandumų išvengė

Pramogų ištroškusių klientų antplūdžio sulaukė ir Druskininkų vandens parkas. Rugilė Goberytė, parko rinkodaros ir pardavimo vadovė, pasakoja, kad abu ilguosius savaitgalius čia apsilankė ypač daug žmonių. Anot jos, dar ir dabar iš užsienio plūsta lankytojai: daugiausia iš Rusijos, kur švenčių laikotarpis vis dar tęsiasi. Tačiau R.Goberytė tik džiaugiasi parko populiarumu ir tikina, kad nesklandumų dėl klientų srauto išvengta. „Tais atvejais, kai lankytojų būna itin daug, kuriam laikui sustabdoma bilietų prekyba. Tačiau per metus taip nutinka tik porą kartų“, – sako R.Goberytė.

Druskininkų vandens parke vienu metu gali lankytis 1500 žmonių. Parkas nuolat taiko įvairias nuolaidas, galima įsigyti abonementą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis