Toks ribojimas numatytas politiko įregistruotame Visuomenės informavimo ir Reklamos įstatymų pataisų projekte.
„Pataisomis siekiama kontroliuoti reklamos gamintojus ir transliuotojus, kad per didelis reklamos garsas nepiktintų žmonių. Žiniasklaidoje jau skelbta, kad staigus garso padidėjimas erzina TV žiūrovus ir radijo klausytojus, trikdo jų psichinę pusiausvyrą. Atlikti tyrimai parodė, kad reklamos teikėjai dažniausiai stengiasi naudoti maksimalų įmanomą garsumą, siekdami, kad reklama taptų labiau įsimenama“, – antradienį išplatintame pranešime cituojamas S.Stoma.
Šiuo metu Lietuvos įstatymai nereglamentuoja reklamos garsumo.
Anot parlamentaro, reklamos garsą ribojantį įstatymą neseniai priėmė Lenkija, toks įstatymas jau kuris laikas galioja Airijoje, kai kuriose kitose šalyse.