Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2012 12 10

Partijos per šiuos rinkimus reklamai išleido mažiau

Daugiausia iš politinės reklamos per šiuos Seimo rinkimus uždirbo televizija TV3 televizija – 2,6 mln. litų. Politinei reklamai šiais metais išleista gerokai mažiau pinigų nei per Seimo rinkimus prieš ketverius metus, rašo „Verslo žinios“.
Neseniai rinkėjų el. pašto dėžutes pasiekė laiškas su prisegta prezentacija, kurioje vienas politikas ateinančiuose Seimo rinkimuose ragina balsuoti už jį.
Politinė reklama / E.Ovčarenko nuotr.

„Per šiuos rinkimus labai padaugėjo pavienių kandidatų reklamos ir sumažėjo partijų reklamų. Taip pat kai kurios partijos nesireklamavo“, – teigia Ramunė Malinauskienė, reklamos planavimo agentūros „Omnicom Media Group“ vadovė.

R.Malinauskienė pateikė tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenis, remiantis jais, 2012 metais rinkimams politikai išleido 53 proc. mažiau pinigų nei per 2008 metų Seimo rinkimus. Šiemet partijos ir kandidatai išleido 5,5 mln. litų, o 2008 metais – 11,7 mln. litų. Partijų reklamų sumažėjo 84 proc., o kandidatų reklamos padaugėjo 24 proc. Vyriausiosios rinkimų komisijos duomenimis, daugiausia pajamų per šiuos rinkimus į Seimą gavo televizijos LNK ir TV3, atitinkamai 1,2 mln. litų ir 2,6 mln. litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos