„Per šiuos rinkimus labai padaugėjo pavienių kandidatų reklamos ir sumažėjo partijų reklamų. Taip pat kai kurios partijos nesireklamavo“, – teigia Ramunė Malinauskienė, reklamos planavimo agentūros „Omnicom Media Group“ vadovė.
R.Malinauskienė pateikė tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenis, remiantis jais, 2012 metais rinkimams politikai išleido 53 proc. mažiau pinigų nei per 2008 metų Seimo rinkimus. Šiemet partijos ir kandidatai išleido 5,5 mln. litų, o 2008 metais – 11,7 mln. litų. Partijų reklamų sumažėjo 84 proc., o kandidatų reklamos padaugėjo 24 proc. Vyriausiosios rinkimų komisijos duomenimis, daugiausia pajamų per šiuos rinkimus į Seimą gavo televizijos LNK ir TV3, atitinkamai 1,2 mln. litų ir 2,6 mln. litų.