Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 10 12

Pasikeitė Vilniaus Kaziuko mugę organizuojanti bendrovė

416–us metus skaičiuojanti sostinės Kaziuko mugė turi naują operatorių – konkursą laimėjusi UAB „Concept Events & Media“ organizuos kitų metųrenginį. Savivaldybė vasaros pabaigoje paskelbė atvirą mugės operatoriaus konkursą, siekdama naujos kokybės, skaidrių ir modernių sprendimų vienos svarbiausių miestui mugių organizavime, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Vilniaus gatves užpildė Kaziuko mugės gėrybės
Vilniaus gatves užpildė Kaziuko mugės gėrybės / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Dėl ankstesniais metais užfiksuotų neskaidrių prekybos susitarimų, kai ilgamečiam mugės operatoriui mugės dalyviai mokėdavo už prekyvietę labai skirtingas kainas, sostinės savivaldybė nusprendė iš esmės keisti Kaziuko mugės operatorių, kad visiems dalyvavimo mugėje sąlygos būtų vienodos, skaidrios ir šventė pasižymėtų nauja kokybe.

„Džiaugiuosi, kad kovo mėnesį aktyvus savivaldybės reagavimas ir nesitaikstymas su aplaidžiai vykdytu Kaziuko mugės organizavimu, šiandien davė rezultatus ir iš keturių konkurse dalyvavusių renginių organizavimo įmonių turime laimėtoją, kuris pasiūlė išsamiausią ir atsakingiausią šios istorinės šventės organizavimo modelį.

Būsimo mugės organizatoriaus pasiūlyta kaina prekybininkams už šventės plotus yra logiška ir užtikrina, kad jokios papildomos oficialios ar neoficialios rinkliavos nebus renkamos. Taip pat, leidimai prekiauti mugėje bus parduodami internete bilietų platinimo platformoje, tai taip pat užkirs kelią galimiems neskaidriems susitarimams“, – apie naująjį mugės organizatorių kalbėjo sostinės Administracijos direktorius Povilas Poderskis.

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Povilas Poderskis
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Povilas Poderskis

Konkursą laimėjusi UAB „Concept Events & Media“ renginius organizuoja jau 16 metų ir per savo veiklos istoriją suorganizavo po 100 įvairaus dydžio renginių per metus. Įmonė jau tris kartus (2009, 2010 ir 2011 metais) organizavo Kaziuko mugę Vilniuje, kūrė miesto šventes, tokias kaip Europos dienos minėjimas, Kalėdos sostinėje, Pasaulinės širdies dienos; nuolat organizuoja renginius ir šventes verslo įmonėms.

Įmonė organizuos tradicinę mugės prekybą ir mugės kultūrinę programą, laikantis susiklosčiusių ilgalaikių Kaziuko mugės kultūros tradicijų. Mugėje, kaip ir anksčiau, bus galima prekiauti tautinio paveldo produktais, tradiciniais gaminiais, tautodailės, dailiųjų amatų ir rankų darbo dirbiniais, žemės ūkio, maisto produktais ir kitais etninio materialiojo paveldo gaminiais.

„Turime patirties ir žinome, kaip užtikrinti, kad mugė konceptualiai išlaikytų savąjį identitetą, o prekybininkų asortimentas ir kultūrinė programa jį pateisintų. Tai, be abejonės, yra bene didžiausias kūrybinis ir organizacinis iššūkis rengiant Kaziuko mugę, tačiau esame įsitikinę, kad šiam projektui subūrėme mugių ir kultūrinių renginių organizavime patirtį turinčią savo srities profesionalų komandą, kuri efektyviai pasieks visus išsikeltus tikslus“, – konkurso paraiškoje rašė laimėjusios įmonės direktorė Vaiva Jozaitytė.

„Mūsų tikslas mugę modernizuoti iš organizacinės pusės, ir tai pirmiausia pasijaus tame, kad vietas prekybai parduosime internetu, per specialiai mugei sukurtą sistemą. Tokiu būdu prekybos vietų įsigijimas taps skaidriu, aiškiu, paprastu, kas ir buvo mūsų pagrindinė siekiamybė teikiant pasiūlymą Savivaldybei“, – sakė „Concept events & media“ vadovė.

Jos teigimu, nemažai dėmesio bus skiriama ir informacijos pateikimui, kuris bus ne tik estetiškas, bet ir patogus sekti ar atrasti informaciją apie mugę. Oficialioje mugės interneto svetainėje jau skelbiama prekybininkams aktuali pirminė informacija. Čia bus vykdoma prekybininkų registracija, prekybos vietų įsigijimas, o artėjant mugei atsiras interaktyvus mugės žemėlapis, kultūrinė programa ir kita aktuali mugės lankytojams skirta informacija.

Sutartis su laimėtoju pasirašoma vienos šventės organizavimui su galimybe pratęsti 2020 ir 2021 metams. 416-oji Kaziuko mugė kitąmet vyks kovo 1–3 dienomis. Konkurse dar dalyvavo UAB „Mapa Holding“, UAB „Medusa Concert“, VšĮ „Sukurta LT“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų