Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 07 12

Paskelbtas Kalvarijų turgavietės nuomos konkursas

Vilniaus miesto savivaldybė paskelbė Kalvarijų turgavietės nuomos konkursą. Turgavietę ketinama išnuomoti 25 metams nuo nuomos sutarties įsigaliojimo dienos.
Kalvarijų turgus Vilniuje
Rugsėjį turėtų paaiškėti Kalvarijų turgavietės nuomos konkurso laimėtojai. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Anot šio konkurso nuostatų ruošimą kuravusio Vilniaus mero patarėjo Kęstučio Binkausko, konkursas vyks iki rugsėjo 8 dienos ir per tą laiką tikimasi sulaukti išties naudingų pasiūlymų.

„Pradėjus rengtis šios turgavietės nuomos konkurso nuostatas, spaudoje pasirodė apie 30 straipsnių dėl Kalvarijų turgavietės nuomos konkurso, savivaldybė surengė apie 10 spaudos konferencijų. Tai vienas iš labiausia išviešintų klausimų“, – teigė K.Binkauskas.

Pagrindiniai reikalavimai būsimiesiems nuomos konkurso laimėtojams yra sukurti reprezentatyvią, patogią prekeiviams ir vilniečiams, europinius, šiuolaikinius reikalavimus atitinkančią turgavietę. „Vertindami konkurso nugalėtoją, didžiausią dėmesį skirsime tam, kaip būsimas nuomininkas ketina išvystyti turgavietę, sutvarkyti jos architektūrą, konstrukcijas, automobilių stovėjimo aikšteles, atskirti Lietuvos ūkininkų, ekologiškos produkcijos, drabužių sektorius. Norime ne gauti kuo daugiau pajamų iš šitos turgavietės, bet sutvarkyti ją“, – sakė K.Binakuskas.

Konkurso sąlygose sakoma, kad būsimasis nuomininkas privalės turgavietę sutvarkyti per 3 metus, į tai investuodamas ne mažiau nei 25 mln. Lt. Savivaldybė tikisi, kad nuomos mokestis bus ne mažesnis negu 1 mln. Lt per metus visą sutarties laiką.

Jeigu per du mėnesius neatsiras tinkamas nuomininkas, konkursą ketinama pratęsti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos