Paskelbtas šeštasis mokinių rašinių konkursas „Mes esame NATO“

Šiemet minėsime 20-ąsias Lietuvos Respublikos narystės NATO metines bei 75-ąsias NATO įkūrimo metines. Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamentas prie Krašto apsaugos ministerijos bei dienraštis „Kurier Wileński“ kartu su partneriais jau šeštus metus kviečia 8–12 klasių moksleivius dalyvauti rašinių konkurse „Mes esame NATO“, rašoma pranešime spaudai.
Rašymas
Rašymas / 15min.lt nuotr.

Mokiniai kviečiami pasirinkti jiems labiausiai patinkančią temą ir iki š. m. kovo 4 d. (imtinai) el. pašto adresu MesEsameNato@gmail.com atsiųsti 3–6 tūkst. spaudos ženklų (maždaug trijų A4 formato lapų) apimties autentišką ir originalų rašinį arba esė. Darbas gali būti rašomas taisyklinga lietuvių, lenkų, anglų, vokiečių ar prancūzų kalba.

Moksleiviai gali rinktis vieną iš šių nurodytų temų:

1. Kokią įtaką NATO daro kiekvieno Lietuvos piliečio kasdieniam gyvenimui po 20 metų šalies narystės Aljanse?

2. Mano atsakymas piliečiams, prieštaraujantiems Lietuvos narystei NATO.

3. NATO partnerysčių už Aljanso ribų svarba (pavyzdžiui, partnerystė Indijos ir Ramiojo vandenynų šalyse, Partnerystės taikos labui programa, kito Jūsų pasirinkto regiono analizė).

4. Narystės NATO reikšmė priešiškoje kaimynystėje: Baltijos šalių atvejis.

5. NATO sukanka 75-eri. Kaip ji atrodys po dešimtmečio ar dar po 75 metų?

Konkurso nugalėtojai š. m. kovo 27 d. bus apdovanoti diplomais ir prizais, o dalyviai – dalyvio padėkos raštais.

Konkurso nuostatus, dalyvio formą ir kitą svarbią informaciją rasite čia: https://mppd.lrv.lt/lt/naujienos/startavo-8-12-kl-moksleiviu-rasiniu-konkursas-mes-esame-nato/.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis