Paštu atkeliavę balsai panaikino A.Armonaitės viltis: užsienio lietuviai išrinko D.Asanavičiūtę

Į Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) sistemą suvedus visus paštu gautus balsus, Seimo rinkimų rezultatai nepakito – Pasaulio lietuvių apygardoje mandatą iškovojo konservatorė Dalia Asanavičiūtė.
Dalia Asanavičiūtė ir Aušrinė Armonaitė
Dalia Asanavičiūtė ir Aušrinė Armonaitė / 15min montažas

Šeštadienio ryto VRK duomenimis, už ją balsavo 11 901 arba 49,09 proc. rinkėjų, tuo metu už Laisvės partijos lyderę Aušrinę Armonaitę – 11 178 arba 46,11 proc. rinkėjų.

Iki sulaukiant paštu atkeliavusių balsų, abi politikes skyrė kiek daugiau nei 500 balsų, tad dar buvo neaišku, kam galiausiai atiteks Pasaulio lietuvių mandatas.

D.Asanavičiūtės pergalė reiškia, kad nė vienas iš trijų antrajame rinkimų ture besivaržiusių „laisviečių“ į Seimą nepateko.

BNS šeštadienį ryte su A. Armonaite susisiekti nepavyko.

Tuo metu pati Laisvės partija pirmajame rinkimų ture taip pat neiškovojo nė vieno mandato – politinė jėga surinko 4,53 proc. balsų ir neperlipo 5 proc. kartelės, reikalingos norint patekti į Seimą.

Per 2020 metų rinkimus Laisvės partija pelnė 11 mandatų.

Pirminiais duomenimis, daugiausia – 52 mandatus – naujajame Seime iškovojo Lietuvos socialdemokratų partija, Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai – 28 mandatus, partija „Nemuno aušra“ – 20 mandatų.

Dar 14 mandatų gavo Demokratų sąjunga „Vardan Lietuvos“, 12 mandatų – Liberalų sąjūdis, aštuonis mandatus užsitikrino Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga, tris – Lietuvos lenkų rinkimų akcija-Krikščioniškų šeimų sąjunga, po vieną mandatą – Nacionalinis susivienijimas ir partija „Laisvė ir teisingumas“.

Į Seimą išrinkti du save išsikėlę kandidatai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis