Iš Geteborgo į Klaipėdą skridęs lėktuvas „An-2“ su patyrusiais lietuviais pilotais virš Baltijos jūros dingo gegužės 16-osios popietę. Po trijų parų lėktuvas rastas Baltijos jūros dugne. Dar po dviejų parų nustatyta, kad orlaivyje yra bent vieno piloto kūnas.
Antrojo piloto buvimo vieta kol kas nežinoma. Jeigu jis yra lėktuve, yra tikimybė, kad jį pamatys „Mammoet“ robotai, po kelių dienų pradėsiantys lėktuvo skenavimą.
Proceso metu bus bandoma nustatyti, kokia yra lėktuvo būklė, tiriant jo kontūrą. Taip pat, žvalgantis pro langus, bus bandoma įžiūrėti, ar viduje nėra ir antrojo piloto.
Vaizdo įraše matyti, kad lėktuvas yra pasviręs, tačiau kabina ir stiklas atrodo nepažeistas
Filmuotuose kadruose matyti, kaip 124 metrų gylyje laivo „Kuršio“ robotas aptinka dingusį lėktuvą.
Vaizdo įraše matyti, kad lėktuvas yra pasviręs, tačiau kabina ir stiklas atrodo nepažeistas. Per jį matyti sėdynės, tačiau pilotų – ne.
Su laivo „Kuršis“ povandeniniu robotu į laivo vidų patekti buvo neįmanoma, antrą kartą žvalgyboje dalyvavo ir Klaipėdos universiteto robotas, užfiksavęs vieną iš piloto kūnų.
Šeima atpažino, kad tai – Adolfo Mačiulo kūnas. Kitas lakūnas – Alvydas Selmistraitis – kol kas yra neaptiktas, nors, spėjama, jis taip pat yra lėktuve.
Lėktuvo skenavimas veikiausiai bus atliktas gegužės 30-31 dienomis. Po jų ekspertai siūlys, kaip būtų galima ištraukti lėktuvą. Tai yra sudėtingas procesas, ir, net ir norint tik kažką ištraukti iš lėktuvo, teks pakelti jį nuo dugno.