„Laukiau laukiau, kol ir vakaras atėjo. Užėjo kaimynas, kuriam irgi 13-ą dieną neša. Klausė, ar aš gavau, nes ir jis negavęs“, – guodėsi Nelė.
Antradienio rytą senjorė vis laukė, laukė, kol kas atneš pensiją. Bet iki pietų nesulaukė. Tada ji pasiskambino „Lietuvos paštui“.
„Atsiliepė maloni moteris ir pasakė, kad turėčiau skambinti trumpuoju numeriu. Žinau, kaip su tais numeriais, jau su „Igničiu“ man taip buvo. Laukiau laukiau, kol padės taisyti gedimą ir taip man 7 eurus „prasuko“. Dabar vėl. Ir taip neatnešė pensijos, ir dar pasiūlė su aparatu pasikalbėt“, – nuoskaudą liejo pensininkė.
Penktadienį „Sodra“ pranešė, kad prasideda pensijų pristatymas į namus, kuris pagal grafiką tęsiasi iki sausio 26-osios. Skelbta, kad pensijos pristatomos tokia pat tvarka kaip ir anksčiau.
Nuo šių metų yra pokyčių Anykščiuose, Druskininkuose, Klaipėdoje, Kretingoje ir Vilkaviškyje, kur pensijas ėmė pristatyti „Lietuvos paštas“. Tiekėjai pasikeitė ir Kaune bei Širvintose, kur pensijas nešioja „Bastaras“, Molėtuose ir Skuode – „Rausidas“.
Pensijas ir kitas išmokas į namus šiuo metu gauna apie 120 tūkst. žmonių.
Į 15min paskambinusi Nelė teigė, kad iki šiol nėra buvę, kad pensija nebūtų atnešta sutartą dieną.
Dėl situacijos kreipėmės į „Lietuvos paštą“. Paaiškėjo, kad pensininkai nebuvo aplankyti pirmadienį dėl paprastos priežasties.
„Visoje Lietuvoje dirbantiems Lietuvos pašto laiškininkams yra užtikrinama 5 darbo dienų savaitė – sekmadieniais ir pirmadieniais jie nedirba. Tokiu atveju, jeigu nurodyta išmokos mokėjimo data sutampa su sekmadieniu arba pirmadieniu, laiškininkai gavėjui ją įteikia viena diena prieš arba viena diena po nurodytos datos“, – paaiškino Lukas Zadarackas, „Lietuvos pašto“ atstovas ryšiams su visuomene.