2008 09 08

Per gaisrą nukentėjusi „Klaipėdos mėsinė“ gamybą atnaujins artimiausiu metu

Šeštadienio vakarą, rugsėjo 6 d., Šilgaliuose, Pagėgių sav., kilęs gaisras mėsos perdirbimo bendrovės UAB „Klaipėdos mėsinė“ ceche sunaikino dalį patalpų bei įrengimų ir sustabdė gamybinę veiklą. Šiuo metu gaisro priežastys ir aplinkybės tiriamos. Įmonė bendradarbiaudama su įvairiomis institucijomis siekia išsiaiškinti įvyko priežastis, o taip pat kuo skubiau atnaujinti gamybą.
Dešra
Dešra / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

„Klaipėdos mėsinės“ vadovai labai džiaugiasi, kad gaisro metu ceche buvę žmonės nenukentėjo. Pirminiais duomenimis, materialiniai nuostoliai siekia keletą mln. litų. Dėl palankių oro sąlygų bei gaisrininkų darbo pavyko išgelbėti šalia esantį administracinį pastatą bei gamybos cechą.

„Šiuo metu drauge su visu įmonės kolektyvu ieškome galimybių kuo greičiau atnaujinti gamybą turėtose patalpose, tačiau tai gali užtrukti, nes laukia nemažai atstatymo bei įrengimų remonto darbų. Lygiagrečiai deramasi dėl galimybės perkelti gamybą į alternatyvius gamybinius plotus“, – teigia įmonės vadovas Nerijus Kuzma.

Įmonės „Klaipėdos mėsinė“ turtas apdraustas draudimo bendrovės „Ergo Lietuva“. Tikimasi, kad gaisro metu patirti nuostoliai bus visiškai atlyginti.

„Kol tikslinami nuostoliai ir laukiama žalos atlyginimo, mes veiklą planuojame perkelti į alternatyvius gamybos plotus. Žadame per keletą savaičių pasiekti tokias gamybos apimtis, kokias turėjome prieš šį įvykį. Gamybą planuojame pradėti kaip tik galime greičiau. Individualiai bendrausime su mūsų įmonės partneriais ir tikimės su jų pagalba kuo greičiau išspręsti šią situaciją“, – tikina N. Kuzma.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis