2017 03 01

Per Seimo rinkimus „valstiečiai“ daugiausiai išleido užsakomosioms publikacijoms

Valdančioji Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (LVŽS) bei jos lyderis Ramūnas Karbauskis, pastaruoju metu nevengiantys samprotauti apie juos esą puolančią „nupirktą“ žiniasklaidą, per Seimo rinkimų kampaniją užsakomiesiems tekstams išleido beveik dvigubai daugiau nei kitos partijos, rašo „Lietuvos žinios“.
Ramūnas Karbauskis
Ramūnas Karbauskis / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Kaip rodo Vyriausiosios rinkimų komisijos viešinamos partijų ataskaitos apie politinę reklamą, per pernai vykusius Seimo rinkimus LVŽS žiniasklaidos ir viešųjų ryšių specialistų paslaugų užsakė už 1,124 mln. eurų, daugiausia iš visų partijų. Užsakomieji „valstiečių“ rašiniai publikuoti ir nacionalinėje, ir regioninėje spaudoje. Be to, rinkimų laimėtojai liko skolingi apie 874 tūkst. eurų už šias paslaugas, skolą ketinama padengti per kelis pusmečius, gavus valstybės dotaciją, tai yra mokesčių mokėtojų pinigais.

„LVŽS rinkimų kampanija pasižymėjo labai agresyvia retorika. Vienas mėgstamų dalykų buvo R.Karbauskio pareiškimai, kuriais labai stipriai atakuoti oponentai. Ši partija visą savo kampaniją grindė ne teigiama informacija, bet neigiamų žinių eskalavimu, nors kai kurios jų, kaip, tarkime, alkoholio sukeliamos problemos, skriaudžiami vaikai, turėjo realų pagrindą. Visų šių žinių esmė buvo mesti šešėlį ant tų, kurie jau buvo valdžioje“, – „Lietuvos žinioms“ sakė komunikacijos konsultantas Arijus Katauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis