Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 12 05

Pirkėjų pamėgti prekybininkai Kauno turguje: klientas turi išeiti patenkintas

Turguje, nedidelėse parduotuvėse, paslaugų sektoriuje kai kurie prekybininkai tampa tikromis žvaigždėmis, pas kuriuos pirkėjai ne tik eina su malonumu, bet ir rekomenduoja kitiems, negaili gražių žodžių socialiniuose tinkluose ir kitur. Kas lemia, kad vieniems prekybininkams pirkėjų simpatijas užkariauti sekasi geriau nei kitiems? Apie tai pranešime žiniasklaidai savo patirtimi dalijasi patys turgaus prekybininkai.
Centrinis Kauno turgus
Centrinis Kauno turgus / „Urmas“ nuotr.
Temos: 3 Kaunas Turgus Prekyba

Savininkas – už prekystalio

Prekybos miestelyje „Urmas“ Kaune veikia daugiau kaip 2500 parduotuvių, tad ir lankytojų pamėgtų prekybininkų čia yra daug. Įdomu, kad tarp geriausiai vertinamų prekybininkų patenka daug čia dirbančių užsieniečių. Be to, užsieniečiai kur kas dažniau patys stoja už prekystalio ar savo rankomis dirba visus darbus, nei lietuviai. Tai pastebėjo ir nedidelę greito maisto užkandinę „Burger Factory“ prekybos miestelyje turintis prancūzas Samy Dekli, kuris pats su savo lietuve žmona pluša virtuvėje.

Užsieniečiai kur kas dažniau patys stoja už prekystalio ar savo rankomis dirba visus darbus, nei lietuviai.

„Jei nori iš savo verslo uždirbti pinigų, turi jame dirbti pats ir atiduoti visą širdį“, – savo filosofiją dėstė Lietuvoje gyvenantis prancūzas. Su juo sunku nesutikti, matant, kaip klientai plūsta į nedidelę užkandinę ne tik dėl gero maisto, bet ir dėl puikaus bendravimo.

Kad savo versle turi aktyviai ir betarpiškai dalyvauti pats, pritaria ir buitinės chemijos parduotuvių savininkas Rolandas Kareckas. Vyras patirties ir įkvėpimo nuosavam verslui taip pat sėmėsi užsienyje. Atidarydamas naują parduotuvę talentingas prekybininkas visada joje pirmiausia darbuojasi pats, norėdamas kaip reikiant „įsukti“ prekybą, o paskui pozicijas užleidžia samdomiems darbuotojams.

„Niekada pirkėjams neperšu vieno ar kito produkto, tiesiog papasakoju, supažindinu ir visada duodu išbandyti. Jei žmogui patiks, jis būtinai sugrįš ir nusipirks tą prekę. Be to, patenkinti klientai rekomenduoja mano parduotuves savo draugams bei artimiesiems ir taip ateina naujų klientų“, – apie savo pardavimų metodus pasakojo prekybininkas.

Ir apsipirkti, ir apie gyvenimą pasikalbėti

Prekybos miestelyje „Urmas“ taip pat yra daug prekybininkų, kuriuos pirkėjai rekomenduoja kitiems. Vienas tokių – penkiolika metų turguje dirbantis Aurelijus Česnavičius. Geros nuotaikos niekad nestokojantis vyras neslepia, kad klientus pas jį traukia ne tik šviežios daržovės ir vaisiai, bet ir galimybė pasitarti, pasirinkti, sužinoti naujų receptų, o kartais – ir paprasčiausiai apie gyvenimą pasikalbėti.

Tame pačiame turguje mėsos gaminiais prekiaujantis Vytautas pastebi, kad klientus traukia malonus bendravimas, nuoširdi šypsena ir pasiruošimas klientui visada padėti ir padaryti daugiau, nei jis tikisi.

Vytautas
Vytautas

„Tačiau, kad taip būtų, turi tikėti tuo ką darai, tau pačiam turi tai patikti. O man labai patinka bendrauti su žmonėmis, šypsotis jiems ir matyti, kaip jie atsako tuo pačiu“, – pastebėjo prekybininkas.

Kad verslo sėkmei svarbiausia patenkintas klientas, kaip ir visi kiti pašnekovai įsitikinęs ir kalėdinėmis dekoracijomis, lemputėmis ir girliandomis prekybos miestelyje jau 15 metų prekiaujantis Edvardas Jonušauskas.

„Būna, žmonės apsižvalgo ir dar nuvažiuoja į didesnes parduotuves, prekybos centrus pasidairyti. O paskui grįžta keiksnodami anuos, nes ten niekas dorai neišmano šitos srities, nėra kam patarti, papasakoti išsamiau apie prekes. O juk svarbiausia ir yra, kad žmogus gautų tai, ko nori. Tam reikia išsiaiškinti jo lūkesčius ir pasiūlyti geriausią juos atitinkantį variantą. Labai svarbu ir tinkamai pateikti prekę, parodyti jos privalumus.“, – kalbėjo kauniečiams puikiai pažįstamas „kalėdinės nuotaikos“ pardavėjas.

Paisomas pirkėjų skonis

Gausų nuolatinių klientų skaičių turinčios ir turguje natūraliais rūkytais mėsos gaminiais prekiaujančios Irena ir Genutė. „Svarbu žmogui duoti paragauti, išsirinkti, nepatingėti kokio geresnio gabalėlio paieškoti“, – pasakojo energijos nestokojančios moterys.

Irena ir Genutė
Irena ir Genutė

Bengališko greito maisto užkandinės „Kebab Republic“ savininkai Jolita ir Faridas Aktarai sako, kad populiarumą išsikovojo atsižvelgdami į klientų skonį ir jų pageidavimus.

„Po atidarymo ilgai ieškojome tinkamiausio meniu varianto, visada klausdavome klientų nuomonės. Tačiau nė vienas pas mus pro duris įžengęs žmogus neišėjo neužsisakęs maisto. Toks mūsų pagrindinis principas – jei klientas pas mus atėjo, turime pasiūlyti jam tinkamą variantą, kad jis neišeitų tuščiomis“, – pasakojo bengalas Faridas kasdien su savo žmona nuo ryto iki vakaro dirbantis užkandinėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai